Planlagt? eller ikke..? :)

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Var graviditeten deres planlagt eller ikke ? :)

Hos oss var den jo planlagt, men jeg kjenner likevell litt på den nå at «shiiit, har vi virkelig planlagt dette??» hehe, men er jo selvfølgelig KJEMPEglad! Og vi vil veldig gjerne dette!!<3
Meeen jeg må si jeg er litt nervøs på samme tid... ;)

har prøvd på barn nr to i et par år, så veldig planlagt her.

men barn nr en var absolutt ikke planlagt, men har ikke angret en eneste dag i ettertid.

Førstemann kom som en overraskelse (derav nicket), men andremann og denne var begge planlagte.
Har det litt som deg med tanke på at enn at vi har planlagt dette, men regner med at det blir supert når man blir vandt med forandringene :)

Veldig planlagt- satt på 3. pp :-) :-)
Forrige gang satt det på 1. pp :-)

Både og. :)
Da det ikke ble klaff på 1. pp så bestemte vi oss for å ta pause til over nyttår.
Både for å unngå to bursdager på samme dag og for at mor skulle få svingt seg litt i julebordstida.
Men jaggu var jeg gravid 4 uker senere, selvom vi hadde vært så forsiktige.
Så overraskende - ja. Men veldig gledelig selvsagt. :)

Veldig planlagt.. Satt på 5 pp.

Planlagt, og satt på 2 pp.
Mistet i september, og den satt også på 2 pp :)

Er forresten sykt stressa inne i mellom. Tenk; 3 barn, hva er det jeg driver med? Men gleder meg jo mest! :)

Planlagt! ♡ satt på 6-7pp. en SA i oktober. denne gang "so fare so good"!! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Planlagt:)

Veldig planlagt ja! Har hatt lyst på 1 til i over 4 år jeg:) men nå som jeg da er gravid, så er det veldig skummelt å tenke på at det ikke bare er Birk som trenger oppmerksomhet når lille (forhåpentligvis) kommer i august.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Ikke planlagt, hadde bestemt oss å lage to tette etter at jeg fikk nr 2 i 2010. Vi startet prøving november 2011 og etter to prøveperioder fant jeg ut at jeg ikke ville ha barn nå og vi skulle lage ett vår 2014 barn.

Vi var forsiktige, men så ble det en liten "feil", jeg tok angrepille dagen etter og var hel sikker på at jeg ikke var gravid frem til 3 dager før eggløsning, da bestemte jeg meg for å ta en graviditet test for å utelukke mine mistanker.

Idag er vi veldig glade for å ha fått den positive testen :)

Veldig planlagt :) har prøvd i over 1 1/2 år på Nr to men måtte ha hjelp med pergotime på slutten før det klaffet

Ikke planlagt, det var ikke storebror heller:p Men vi har jo hatt lyst på to barn hele tiden, og ikke altfor stor aldersforskjell:) Storebror er Litt over 3 år da jeg tror jeg har termin:)

Back
Topp