planlagt eller ikke?

Siden vi hadde en kraftim sa i slutten av mars, var ikke denne helt planlagt.

Planlagt!!!!![:D]

Vår første var ikke planlagt, men valgte og beholde og det er vi kjempeglade for!

Den lille i magen er planlagt, begynte prøvingen i Januar. Vi regnet med det ville ta noen mnd. Så glad jeg får en 2011 baby[:D] Vi ville ha en Januar, Februar, Mars baby...[:D]

Planlagt denne gangen også..

Men første mann var ikke planlagt...Var vel et sted mellom9 og 10 uker selv når jeg fant ut av det, så vet nøyaktig hvordan du har det...[8D]

Var ikke planlagt . Minste min var bare 3mnd når jeg fant ut at jeg var gravid igjen, og det var absolutt ikke en del av planen. Men nå har vi begynt å glede oss til han eller hun kommer

planlagt å planlagt, var vel mer vi slutter på prevansjon å ser hva som sjer:)

Planlagt ned til minste detalj [:)][:)][:)]

Men ble veldig overrakset da jeg var gravid 2 uker før første prøverørsforsøk...........

ORIGINAL: maltesers

Det var ikke planlagt her igården, men jeg visste det klaffa med EL. Og når gubben ikke tar på gummi protesterer ikke jeg[;)][8D]
men jeg hadde virkelig aldri trodd at jeg var gravid når jeg tok testen!! Da var jeg fire uker på vei, så du har jo virkelig gått lenge uten å vite noe[;)][;)]
Så moro!![:D][:D]

Nøye planlagt[:)]

Det var temmelig overasskende hos oss, ja. En liten glipp! Er fremdeles ikke helt gått opp for meg at det bor noen inni meg. [:)] Regner med lyset går opp når jeg har vært hos legen eller på UL, evt. kjenner liv. [8D]

Merkelig, forresten, for nr. 1 var ikke planlagt - jeg ble gravid på p-pillen! Nr. 2 var godt planlagt, da tok det 5 mnd før det klaffet. Nr. 3 var en liten glipp, men uten prevensjon da .. [8|]

ORIGINAL: Maanestråle

Vår var veldig planlagt [:D]

ORIGINAL: prepreg

planlagt å planlagt, var vel mer vi slutter på prevansjon å ser hva som sjer:)

samma her.. vi var ikke så forsiktige heller, men nå gleder vi oss masse [:D]

Ikke planlagt i d hele tatt [8D] Tok p-pillen vær dag t samme tidspunkt . for på legevakta for at æ hadd hatt forstoppelse i ei uke å hadd store magesmerta å da kom lægen å sa at æ va gravid [8D] men en glad nyhet va d[:)] Kunna betalt my for å ha hatt bilde av ansiktsuttrykke t samboern når lægen sa d [8D]

Planlagt her i gården ja. Sluttet på pillen i romjulen og vips så satt spiren[:)]

var på en måte ikke planlagt (vi liker ikke å planlegge sånne ting, det skjer når det skjer)... men samtidig så ble det ikke brukt noe slags beskyttelse, så til slutt går det som det må [:D]. var samme holdning når vi "ikke planla" sønnen vår, men da fant jeg ike ut at jeg var gravid før i uke 12, hadde NULL symptomer annet enn minus mensen... men det var jul og alt, så jeg glemte at det var lenge siden sist - *ler*

Back
Topp