planlagt eller ikke?

2småskatterventernr3

Flørter med forumet
var babyen planlagt eller er det noen i samme båt som meg som ikke hadde noen anelse? er helt i sjokk etter jeg var hos legen i går,10+5?

Det var ikke planlagt her igården, men jeg visste det klaffa med EL. Og når gubben ikke tar på gummi protesterer ikke jeg[;)][8D]
men jeg hadde virkelig aldri trodd at jeg var gravid når jeg tok testen!! Da var jeg fire uker på vei, så du har jo virkelig gått lenge uten å vite noe[;)][;)]
Så moro!![:D][:D]

Ikke planlagt her heller. Har ei jente på ett år, og har akkurat begynt på jobb igjen. SKulle bare ta en test før jeg begynte på p-piller...[8|]

Vår var veldig planlagt [:D]

Planlagt[:)] Ville ha et barn på nyåret, så her klaffet på på første forsøk[:)]

Veldig planlagt

Her var den lille planlagt[:)] Min kjære var veldig annig på å få en liten på nyåret og der satt den på første forsøk[:)]

Oi, for en overraskelse du må ha fått deg da, men da slapp du i hvertfall unna den første delen av svangerskapet som kan gå litt tregt[:)]

nr 1 var ikke planlagt i det hele tatt, guuu jeg er glad vi valgte å beholde!!!![:)][:)][:)][:)]
Men denne gangen var det planlagt[:D]

Planlagt! i aller høyeste grad[:D]

dette svangerskapet var planlagt, akkurat som forige.

vi ønska å ha 2 år mellom barna, og det skal jeg si dere at vi klarte... første ble født mars 09 og termin med andre mann er 2 feb  [:D]

Ikke planlagt...vi skal gifte oss i sommer, og vi driver å bygger hytte på fjellet...så var egentlig ikke timingen, hadde tenkt å vente til neste høst[:)]

Meeeeen...selvfølgelig hjertelig velkommen nå og, og vi gleder oss masse masse[:)]

blei uplanlagt gravid i januar, hadde ein MA, og då fant vi ut at vi måtte prøve igjen![:D][:D]

planlagt, hadde slutta på p-pille. Men hadde tenkt å vente et par mnd til før vi begynte å prøve, men plutselle va eg gravid gitt..

planlgt. prøvd i 1 og et halvt år før det klaffet, og da hadde vi akkurat tatt en liten pause fra alt baby bestyret egentlig. veldig glad for at det klaffet.. :)

Planlagt [:D]

Her var det planlagt, men hadde ikke trodd det skulle skje så raskt [;)]

Back
Topp