Planla dere når på året babyen skulle bli født?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Nope.. Hadde ingen planer om å bli gravid en gang :p

Nei, vi skulle ikke egentlig bli gravid med en gang. Men det styrer man sjeldent. ;) Jeg tror jeg vil ha en evt. nestemann samme årstid. Kanskje en måned eller to senere. :)

Nei, her var det ikke planlagt noe som helst. Men ble grei timing da! Lurer på å planlegge neste, ser hvor lettvint det er når permisjonen dekker fram til barnehagestart osv.

Hadde ikke planlagt at det skulle skje så fort, men var innstilt på at dersom det ikke satt til barnet eventuelt hadde blitt født før september skulle vi vente til året etter, pga barnehageplass :p

Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15

Vi satsa på baby iløpet av sommeren, så det var rimelig planlagt. Veldig praktisk mtp barnehageopptak osv :p

Vi håpet på tidligere enn mai, mest fordi jeg var sykemeldt. Klaffet ikke med en gang, men vi holdt ikke på lenge i forhold til mange andre, og jeg er veldig glad for at det blir maibarn :)

Vi tenkte fødsel fra nå og frem mot september. Det klaffet raskt sist, så vi ante at det kunne få raskt denne gangen også. Og den satt på første. Denne gangen også ;-)

Hadde ikke planlagt at det skulle skje så fort, men var innstilt på at dersom det ikke satt til barnet eventuelt hadde blitt født før september skulle vi vente til året etter, pga barnehageplass :p

Samme her ^^

Ja, jeg ville gjerne ha mellom mai-august, både rent praktisk i forhold til at det er lettere å komme seg ut da, men også barnehageplass. Både jeg og mannen var innstilt på at det kunne ta tid da, men her satt den virkelig på første forsøk.

(Det var forresten veldig komisk reaksjon fra den blivende far som ikke var forberedt i det hele tatt når han fikk vite det;
"Ja... Det gikk jo... fort". ) :joyful:

Ja, det gjorde vi. Skulle egentlig ha baby i januar, men så ble det mai isteden ;) Vi ville helst ha barn mellom januar og juni :)

Ja, jeg ville gjerne ha mellom mai-august, både rent praktisk i forhold til at det er lettere å komme seg ut da, men også barnehageplass. Både jeg og mannen var innstilt på at det kunne ta tid da, men her satt den virkelig på første forsøk.

(Det var forresten veldig komisk reaksjon fra den blivende far som ikke var forberedt i det hele tatt når han fikk vite det;
"Ja... Det gikk jo... fort". ) :joyful:
Kanskje han hadde sett frem til litt mer prøving? :p

Kanskje han hadde sett frem til litt mer prøving? :p

Haha, ikke sant :P Nei, var vel heller det at vi har flere kjenninger som har prøvd leeenge før det endelig klaffet, og jeg har ei venninne som har prøvd i snart to år stakkars, så vi var begge så veldig innstilt på at det tok tid.
(Nå skal det også sies at det ble ikke helt stopp på den fronten selv om det var positiv test da ;) )

Ja, vi satset på mai-juni-juli rett etter ferdig studier. Og satt på første forsøk

Ja, satset på mai- august!
Men hadde fortsett prøvingen i sept osv også hvis det skulle ta tid!
Men satt på 1 forsøk :)

Back
Topp