Planløsning

I 1. etasje har vi stort kjøkken, stue (ikke åpen løsning), bad, vaskerom og stor bod .

I 2. etasje er det 4 soverom, og bad.

På loftet er det loftstue og bod.

I kjelleren er det lagringsplass/bod.

Er veldig fornøyd med vår planløsning :)

Last edited:
Har veldig lyst på enebolig! Men det er dyrt med eiendomsskatt osv. Og med 1 inntekt så risikerer vi å bo oss i hjel.
Bor i en 70 kvadrat stor 3-roms leilighet med 2 soverom. Stua og kjøkken er delt på en måte sånn at vi slipper å sitte på stua og se hele kjøkkenet. Ser bare deler av den.
Ønsker oss større plass. Og gjerne et ekstra soverom.

Liker ikke åpen kjøkkenløsning, det har vi hatt

Savner WC i samme etg som soverommene våre (spesielt nå som jeg er høygravid)

Syns stuen og kjøkkenet i det minste må være i samme etg, helst veldig nærme hverandre

Kjøkkenet må ha dør som kan lukkes

Det må være eget vaskerom

Vi har delvis åpen kjøkkenløsning og synes det er supert! Har stekeplate på øy slik at jeg ser barna når jeg lager mat :)

Så synes jeg det er utrolig praktisk med alt på ett plan! Ihvertfall når barna begynner å bli så stor at de skal slutte med bleie, kan leke på eget rom osv...

Så er det fantastisk godt å ha to stuer rett ved hverandre, en uten tv og en tv-stue :)

Vi har åpen løsning mellom stue og kjøkken og jeg digger det:D
Veldig sosialt!

Har 4 soverom, et bad, 3 walk-in og loftstue i 2.etasje:)
1 gjesterom, bad, kjøkken, stue, hall, entre, vaskerom, sportsbod og matbod i 1.etasje:)
Hørtes helt perfekt ut:) hvor stort er huset?:)

hovedplan er : liten gjesteinngang med toalett, kjøkken stue i ett. vaskerom med egen inngang. fra vaskerom er det en skyvedørsgarderobe med yttertøy, så er det en meter åpning der det ikke er garderobe bak skyvedøra som vi går inn til walk in. over gangen fra vaskerommet ligger bad, og 4 soverom. i kjelleren er det leilighet, stort lekerom, stor bod, bad, og et soverom. lofte har to soverom, stor tvstue og bad.

Back
Topp