Planking

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Hva i all verden er greiene med dette "planking" bestyret for tiden.? Er det virkelig det nye tøffe å gjøre???

tenkte jeg skulle legge meg naken neddover rulletrappa på Liertoppen senter i dag, så alle er hjertelig velkommene til å se!

Det er hvertfall det dummeste jeg har sett.. Herregud, det tyder bare på fritidsproblemer i en hel befolkning.. 
Crazy bæd!! 

De legger seg på magen og strekker armer og ben ut, så tar de bilde på en merkelig plass.. 
Enten midt i gata, på en motorsykkel, på et tak osv. 
Noe så dumtemoticon

Jeg det virket helt sløkket. Er flere som har lagt ut bilder på fb i det siste. Mulig jeg er gammel og sær, men jeg ser virkelig ikke noe humor i det, og ikke syns jeg det er noe tøft heller...... så hva står igjen da. Dumskap.....

Qualitas skrev:
tenkte jeg skulle legge meg naken neddover rulletrappa på Liertoppen senter i dag, så alle er hjertelig velkommene til å se!

Åh ja...... jeg hiver meg på første fly. Dette kan jeg ikke gå glipp av :)

Det er ikke nytt, jeg har gjort det i årevis, men jeg kaller det ikke Planking, men å ligge rundt...

Qualitas skrev:

Du slenger ut bilde på fjesboka etterpå sant?

Har ikke tid og reise helt dit for og se sjø..

Regan skrev:
Det er ikke nytt, jeg har gjort det i årevis, men jeg kaller det ikke Planking, men å ligge rundt...

HAHAHA, dææævver!! :D

Back
Topp