Planer om flere små?

StoresøsterJan10

Elsker forumet
Prøver å holde litt liv her jeg[8D]
Har dere noen planer om å få flere snart da? Her har jeg satt inn hormonspiral, rakk ikke jobbe mellom mine 2 snupper, så skal få meg jobb og jobbe litt før vi tenker på en til(eller flere) har forestilt meg 5 unger[:o] hihi[8D]

hm, nå har jo vi nr. 2 på vei. Men har i grunnen tenkt å stoppe der vi da. Men ingen vet jo hva fremtiden bringer da [;)]

ORIGINAL: FruStina

hm, nå har jo vi nr. 2 på vei. Men har i grunnen tenkt å stoppe der vi da. Men ingen vet jo hva fremtiden bringer da [;)]

Hehe sånn jeg tenker nå også, bare att nr har kommet her da[8D]
Men har så lyst på stor familie[:D]
Og om vi skal få en attpåklatt så må vi prøve å få en til;) Merker det godt på minstebroren min, er 10 år i mellom oss, og han har alltid kjedet seg, og kan ikke si att jeg sdom 16 år syntes det var morro å leke med minstebroren min [8D]

Når har du termin da?

To er tallet her! [:D]

Flere grunner til det, men bl.a. synes vi bilen er full og huset er fullt. Sambo måtte overtales til nr. 2, hadde nok ikke fått ham med på nr. 3. Dessuten er vi jo godt voksne, man blir ikke yngre med årene. Vi storkoser oss med våre to små jenter, og de leker fint sammen osv. Jeg har også tenkt på at hvis vi skulle få en til, og det kanske var "noe" med sistemann, da hadde plutselig livet blitt veldig slitsomt. Så vi er storfornøyd med våre to.[:)]

Men dere som er yngre og/eller har lyst på og overskudd til flere: Stå på! [:D][8D]

mange like meninger om å få fler en 2 her ja, men klarer liksom ikke legge vekk tanken på fler heller, elsker alt ved det jeg, prøving, svangerskap, fødsel, barsel, barndom....og så fort de vokser da.

Jeg har termin 1 januar jeg. Herlig dato ikke sant [:D]

Vi vil ha en til.. Eller to, kanskje. [:)]

Men det blir noen år til enda.

Ble sterilisert for 1 mnd siden, så no more babies[:)]..men holder kanskje med 5?[:D]

Blir nok å vente 2-3 år etter denne så blir det kansje 1 eller 2 litt nærme hverandre [:)]

nr 2 er snart 14 dager.. så må si det ikke frister så veldig med enda en .. men spørr igjen om ett år så har jeg kanskje skifta mening [:D]

ORIGINAL: *Nr4påvei?*

Blir nok å vente 2-3 år etter denne så blir det kansje 1 eller 2 litt nærme hverandre [:)]

oops quota feil[;)]

Hihi, ser for meg att vi får 5 vi også Jeg har i hvertfall sagt max 5 unger og minst 2 Så da får vi se hva fremtiden bringer

Hihi, ser for meg att vi får 5 vi også Jeg har i hvertfall sagt max 5 unger og minst 2 Så da får vi se hva fremtiden bringer[:)]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

nr 2 er snart 14 dager.. så må si det ikke frister så veldig med enda en .. men spørr igjen om ett år så har jeg kanskje skifta mening [:D]

Hehe, den skjønner jeg[:D]

Vi venter nummer to nå, og det er etter planen den siste. [;)] 

Venter nr 4 nå og det er siste.[:)]

vi har lyst på en til, men ikke før om noen år. vi skal hvertfall ha to bleiefrie barn først. :)[:)]

Jeg har lyst på en til. Sambo er på gli:) men det bir nok noen år til for her vi bor nå har vi ikke plass nok og økonomisk har vi heller ikke råd akkurat nå..

Back
Topp