Planer om å gjennomføre noe spesielt før termin?

H_7392

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Fikk spørsmålet av en venninne men har ikke kommet på noe.. Så ville høre her om noen har noen planer eller mål som dere ønsker å gjennomføre før termin? Ferier, opplevelser eller innkjøp (som ikke går til baby)? Eller andre mål?

Jeg har har om enkelte som har baby-moon før termin, men i og med at vi ikke har barn fra før av så er vi på ferie alene "hele tiden".
 
Vi har planer om å få fullført en del oppussing før den tid, en overnatting på hotell med ungene og generelt nyte litt det at vi har unger som begynner å bli noen år og er enkle å ha med over alt hehe. Prøver å gjøre litt ekstra kjekt med de siden det sikkert ikke blir store ferien i sommer. Hadde veldig lyst å få til en tur jeg og mannen men spørs om det blir noe :) avhengig av barnevakt til de andre barna da.
 
Nei har ikke det :) føler ikke behovet (eller har muligheten egentlig) til de store opplevelsene, eller innkjøpene utover babyting. Er så klar for babyen at det er kun det jeg ser frem til
 
Vi burde egentlig ha funnet oss et nytt sted å bo siden leiligheten vår blir i det minste laget for en familie på 4. Men det er godt mulig at vi venter til etter fødselen...
 
Pusse opp badet! Skulle egentlig gjort det før jul, men så måtte vi spare litt mer. Så håper å bli ferdig senest februar!! Skulle gjerne tatt en weekend tur noe sted, men der må vi nok spare litt på pengene!
 
Kanskje etter jul at vi tar å maler om soverommet vår som er så upersonlig og kaldt og sterilt.
 
Vi har mer en nok å bruke penger på baby, også har vi nettopp flyttet i nytt hus. Men vil orden barnerommet da, men ikke noe hast før baby er født. Men er nå vi har tid, så burde gjøre det før fødsel selv om baby ikke skal bruke det i starten.
 
Vi skal ha oss en kjærestetur på hotell :)
 
Last edited:
Her er det i grunn bare å bli ferdig til baby kommer. Vi flyttet i sommer og venter på nye møbler som skal komme på nyåret, barnerommet må ryddes, males og innredes. Han skal jo ikke sove der med det første, men er der stelleplassen kommer til å være så vil gjerne at det skal bli ferdig før fødsel.
 
Nei, lite vi skal gjøre.. annet enn å bli ferdig med å handle inn det vi trenger :) hadde håpt på en helg alene med mannen, men samtidig så er helgene sammen med mini så priceless, de frokostene i helgene er bare magiske! God tid og bare kos :) da gjør det liksom ikke noe at 2 åringen bruker 20 min på å skrelle egget sitt <3
 
Ikke noe spesielt.
 
Back
Topp