planer idag da jenter?!

henriette25!

Forumet er livet
idag blir det vasking av klær og ut å ta storhandelen!

ha en fin dag[:D]

Nok en innedag her ! er ca en meter snø, kaldt å skikkelig vind utenfor..
Så ikke vært utenfor døra siden søndag.......

Menmen, vi leker å kose oss selvom ;)

i dag blir det å bare være hjemme, vaske klær, skifte på sengene å tørke litt støv[;)]

Ha en fin dag, jenter

Har levert storebror i bhg og lillesnupp ligger i vogna og sover søtt:-)
Ser ut som det blir sol og perfekt trillever her i dag så da blir det ut på tur[;)]
I ettermiddag skal me på besøk til mamman min som eg ikkje har sett på 3 uker no, enda me bur berre 10 fra kvarandre... [:)]

Ha ein fin dag alle sammen!

Babysang og så hjem og lage finnbiff til middag[:D][:D][:D]

Her skal vi være inne, lillemann er fortsattt syk [&o].
Men på formiddagen får vi besøk av ei venninne og i kveld kommer ei annen venninne. [:)] Så vi skal kose oss.

Ønsker dere alle en fin dag. [:)][:)]

Skulle egentlig få besøk av en venninne og hennes lille gutt, men de var syke så ble ikke noe av[:-] Så nå har jeg trent Jillian 30 days, begynt i dag..digg. Litt påvirka av alle andre dere ja[;)] Ellers så blir det vel innekos for her snør det masse. I kveld er det farting på både jenta mi, skoledisko og mannen skal på livredningskurs i Bhg. Så gutta mine og jeg før kose oss alene i kveld[:)] Ha en fin dag alle dere[:D]

kose dennis, vaske klær, kose dennis, dra på butikken, kose dennis, lage mat og kose dennis[:D]

ser ut som vaskemaskinen har gått flere steder idag[8D]

jeg fikk ikke start på bilen idag,men sambo reddet meg med nytt batteri (det trengtes!!) fra jobben sin[:)]

så jeg fikk vært og handlet mat og hentet storesøster i bhg!

ORIGINAL: SeptemberMamma2010

Samme her!! Masse snø ute i dag + at jeg begynner å bli dårlig. Var ute i går for vi måtte til hs og handlet litt. Idag og imorgen blir nok inne dager med tanke på formen...

ORIGINAL: Lillu

ORIGINAL: SeptemberMamma2010

Samme her!! Masse snø ute i dag + at jeg begynner å bli dårlig. Var ute i går for vi måtte til hs og handlet litt. Idag og imorgen blir nok inne dager med tanke på formen...

go bedring Lillu[:D][:)]

Back
Topp