Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal en tur på påskefest på lørdag, også passe niese og nevø mandag til tirsdag, på tirsdag reiser vi på hytta frem til påskeaften! Må hjem da eldste skal i bursdag til bestevenninna 1 påskedag
Vi skal til svigers! Håper snøen har holdt seg, slik at vi kan oppå hytta deres på fjellet. Har en visjon om strålende sol, bålkaffe og appelsin i hytteveggen, mens pappan og storesøster går på ski og at lillemor sover godt inne i hytta... ender vel med regn, sure unger (og mann), og at vi blir stuck inne med svigers og kattene hele helgen.... Haha
Vi skal noen dager på hytten med familie. Der blir det påskerenn, påskeeggjakt, pinnekjøtt og masse mer kos!
Gleder meg mest til pinnekjøttet skal jeg være helt ærlig
Veldig kjekt mannen skal være 2 uker hjemme med oss fra i dag!
Ellers er det vinterferie her etter påsken i år, Bergen kjører sin egen greie i år...så da blir det å reise til varmere strøk. Blir ikke feil det heller nei!
Dåp på palmesøndag høres koselig ut Vi skal til svigers og en dagstur til hytta. Ellers har vi så smått planlagt å få oss en kinotur - ALENE - en kveld Det er ekstremt lenge siden sist, føler jeg Blir ikke mye alenetid med to små... Så håper det går i orden. Ellers så har vi ingen planer når vi er hjemme, blir vel til at vi går en tur og spiser god middag i hvertfall.
Vet ikke helt hva en kan finne på med en på 2 år og 9 mnd?