Planer i helgen?

Avslapping i dag, grense handel i mårra og pepperkake baking me ungene:) søndag blir vell og avslapping. De siste 14 dagene har gått i ett fra mårra til kveld så skal bli godt med helg :)

Samboer skal jobbe i helga, ekstra i morra kveld i tillegg til det vanlige.... Så blir å kose seg med snuppa for min del :-) Ikke meldt så fint vær så blir vel hjemme...

I kveld skal samboer diske opp med biff, så det gleder jeg meg til :-)

Snuppa sover hos svigers i natt, jeg og mannen skal på middag til noen venner. Imorgen skal jeg på venninnejulebord med de jeg har studert med, og søndag må vi finne på noe kjekt med snuppa :)

Jeg skal ha eksamen i morgen, "wuhuu"! :p ellers så skal vi på juletrefest med mellomste sin bhg :)

Kommet på ett prosjekt for helga.... Gjøre noe med skogen på leggene :P ikke vært gjort noe med siden før fødselen.....

• Liker
Reactions: EJ
Rakk berre lussekattar før bekkenet tok knekken på meg... Meeen, ny dag og nye mulighetar i morgo :)
ImageUploadedByBV Forum1418424320.503106.jpg

Skal på hotell for julebord lørdag til søndag :)

Nei det har jeg ikke laget før så kan nok dessverre ikke hjelpe deg. Men ville tru det var den tiden tok for å stivne...
Fant en annen oppskrift hvor det stod koke i 10-15 min men var totalt oppgitt det skulle ta fire timer tror jeg det var så er nok pga skal bli stivt :-)

Fikk kjøpt kondensert melk i dag men kom aldri så langt jeg fikk lagd....

Reiser bort denne helgen så må jeg tilbake til husarbeid og pakking av julegaver..

Back
Topp