Planer i helgen?

*Perlemor*

Gift med forumet
I morgen skal vi pakke og rydde og gjøre oss klar til østlandstur [:)] Må ut med gutta en god stund også for Perlefar må gjøre regnskap [:'(]  ser ikke helt at jeg rekker alt, men det går vel på et vis...

Søndag skal vi nyte høstluft og gå tur med mamma og pappa, og møte en god venninne og familien. Blir en super helg! [:D]

Egentlig ingen planer, og det er deilig! [:D]

Men skal trene og vaske hus i morgen da. Søndag skal jeg og ungene i kirka, for da får Ida Kirkeboka [:)] Også skal jeg trene zumba på søndagskvelden. Blir mye sårt trengt avslapning i helga.

ORIGINAL: Skrållan

Men skal trene og vaske hus i morgen da. Søndag skal jeg og ungene i kirka, for da får Ida Kirkeboka [:)] Også skal jeg trene zumba på søndagskvelden. Blir mye sårt trengt avslapning i helga.

Sånne helger er nydlige!

Vi var i kirken for noen helger siden og fikk den, Magnus var superstolt! [:)]

ORIGINAL: *Perlemor*

ORIGINAL: Skrållan

Sånne helger er nydlige!

Vi var i kirken for noen helger siden og fikk den, Magnus var superstolt! [:)]

Sånne helger er sjelden art, og jeg trykker dem til mitt bryst!

Tenker meg han var stolt ja, håper Ida tør å gå opp og hente boka si... hun er type supersjenert nemlig. Jeg får bli med henne om ikke, hehe.

jeg skal jobbe imorgen og så får jeg se hva som skjer[:)]

Guttene skal til mine foreldre i morgen å være der til søndag. Vi burde gjøre noe i huset. Har ett bad vi har pussa opp som har stått uten lister i snart 1 år og en do som ikke funker[8D] For se formen ann.. klarte å besvime i natt da jeg stod på badet å skulle finne smertestillende fordi jeg hadde så kraftige smerter i magen. Slo visst hodet i doen så jeg er ganske sår både i hodet å i resten av kroppen i dag. Satser på bedring i morgen.. huff.. for ett skue det må ha vært[8D] Uansett håper jeg vi klarer å gjøre noe fornuftig i morgen. Litt greit når ungene ikke er hjemme og gjøre husarbeid[:)]

Dere må alle ha en kjempeflott helg uansett hva dere gjør og hvor dere er[:D]

Huff, AB det hørtesjo ikke særlig bra ut. Må passe på deg selv vet du...

Her skal vi ikke ha de helt store sprellene i helgen. Samboeren er jo fremdeles offshore så er alene med gutta boys en uke til. Har planer om å sove lenge i morgen, det vil si toppen klokken ni, har tv på soverommet vårt, og brannmann sam roer de kanskje en halv time[:)][8|] Etterpå blir det litt shopping og husvask, ogshopping med to gutter tar sin tid!!! På ettermiddagen pakker vi piknikkurven og vaffeljernet og har invitert naboene og en venninne med barna sine på boller og nystekte vafler nede i stranda vår. Er meldt nydelig vær så det blir bra.

Resten av helgen har jeg som mål å begynne på fotobøker og kalendere til julegaver og skrive en søknad til ny jobb. Spennende

ingen planer for oss, må handle litt i dag til begravelsen på onsdag..vi reiser til møre tirsdag, så skal pakke litt og ordne...that's it...

I dag har jeg vært alene med begge to for første gang! [:D] Pappa måtte jobbe litt i dag så da måtte jeg sjonglere med to barn. Huff jeg høres litt bortskjemt ut som ikke har hatt barna alene enda men det gikk så bra atte! Kosa oss alle sammen og Leo var kjempegrei å ha med å gjøre. Ikke noe toårstrass i dag! Og Lillesøster sov og spiste og var blid hun også.
I morgen skal vi på en forestilling for småbarn mellom 6 mnd og 3 år med noen venner så får vi se om Leo syns det er noe gøy da. http://www.kanonhallen.no/program/events/?event_id=28
Etterpå skal vi på middag og det gleder jeg meg til for venninnen min lager noen fantastisk gode middager.

Back
Topp