Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå.. Det hørtes kos utNettopp kommet hjem fra en tur til svigermor, så nå sitter man under pleddet med en kopp kaffe og ser på at det brenner i ovnen.![]()
Ble brått skikkelig kaldt her igjen i dag, så har hoppet oppi ullgenser, strikkesokker og fleecebukse.![]()
BVforum via HTC
HihihiPlanene i dag er allerede blitt skjøvet påJeg hadde planer om å stå opp i rett tid og få gjort litt i huset, men etter en håpløs natt med lite søvn ble jeg liggende en stund etter at fruen sto opp, så fikk heldigvis sovet litt da
Så skulle vi egentlig ut å spise lunsj med et vennepar, men formen er ikke helt der, så ble ikke noe av det heller.. Nå ligger jeg å sofaen og venter på at tempraturen i huset skal gå litt ned, for her har fruen sprengfyrt før jeg sto opp
Skal gjøre litt husarbeid, men det nytter ikke å gjøre husarbeid i en badstue! puh!
HihihiNei, det går ikke
Håper det blir kaldere fort da så du slipper å forskyve enda mer;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
HahaForeløpig er det like varmt, jeg har sittet i kjøkkendøra og prøvd å pustePuh, holder på å krepere her jeg!
HahaGlad mannen min ikke fyrer så hardt;-) Og at ovnen står nede, så det blir ikke supervarmt oppe der vi vanligvis er;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så braVi har ovnen på stua vi, bah... Hun vet jeg bruker å si stopp med fyringa, så i dag tenkte hun at hun skulle fyre ferdig før jeg sto opp... Tanken var jo god, men jeg fikk ikke sagt stopp i tideEr jo det som er problemet med vedfyring, det blir liksom plutselig skikkelig varmt, og så tar det en evighet før det blir levbart igjen... Men begynner heldigvis å bli litt bedre nå
![]()
Heldiggris! Får ikke opp temperaturen her i dag. Er skikkelig frysen. Skal vi bytte stue?Vi har ovnen på stua vi, bah... Hun vet jeg bruker å si stopp med fyringa, så i dag tenkte hun at hun skulle fyre ferdig før jeg sto opp... Tanken var jo god, men jeg fikk ikke sagt stopp i tideEr jo det som er problemet med vedfyring, det blir liksom plutselig skikkelig varmt, og så tar det en evighet før det blir levbart igjen... Men begynner heldigvis å bli litt bedre nå
![]()
Høres ut som en herlig start på dagenNettopp kommet hjem fra en tur til svigermor, så nå sitter man under pleddet med en kopp kaffe og ser på at det brenner i ovnen.![]()
Ble brått skikkelig kaldt her igjen i dag, så har hoppet oppi ullgenser, strikkesokker og fleecebukse.![]()
BVforum via HTC
Heldiggris! Får ikke opp temperaturen her i dag. Er skikkelig frysen. Skal vi bytte stue?
BVforum via HTC
Hehe! Her ble det motsatt problem i går - gubben føk rundt og klagde over hvor varmt det var, mens jeg satt under pleddet og drømte om sommer og hvite strender.Bytter gjerne stue i dag ja! Når tempen endelig begynte å bli levelig igjen her sier fruen "Du, det begynne ikke å bli litt kaldt no?"... Da kom hormontrollet frem og sa fra om at det ikke ble noe mer fyring i dag altså![]()