Planer i dag?

x1xTrallemor

Glad i forumet
Ja, hva er planene i dag da, jenter og babyer?[:)]
Vi skal først på babytreff med jenter i fra jobben (vi er en del som er i mammaperm),
og så skal vi på 3 månederskontroll på hs etterpå. Er veldig spent på vekt og lengde på Linnea nå!
Har ikke veid eller målt siden 6 ukerskontrollen![8|] (skal oppdatere 3 mnd.kontrolltråden etterpå)
så skal vi hjem etter det, kanskje trille en tur, men det er litt kjedleig vær med litt regn i lufta, så får se...[:'(]

vi sto opp tidlig idag pga grette, og snørrete unge ;P
tok en dusj, og har kosa oss.
Nå har vi hatt en trilletur, så Kenny sover i vogna!

Når pappaen kommer heim skal han ha Kenny, og mor skal på handletur ;)

Skla på barselyoga snart [:)]

må rydde/vaske huset, brette klær og masse mer. har bursdag i morgen har invitert noen venner hit å drikke med meg.

kl 14.30 skal jeg til legen med Leah, ho har blitt syk. hoster å hoster, spiser litt lite, håper det blir ikke sykhuset.

Vi har kjørt Magnus i barnehagen,og jeg har fått ryddet en stue som var bombardert av legoklosser og bøker:P Nå sover Even,så da skal jeg sjekke dataen og vaske litt klær. Når han våkner skal vi nedover å ordne litt småtteri til dåpen,og til bestemoren min en tur:)

Har vært oppe siden seks, fått avgårde de to eldste på skolen, trent 30DS og nå sover Hedda for andre gang i dag. Skal ut å gjøre noen ærend etterpå, får se om det blir trilling eller om jeg er så lat at jeg kjører:)

Ellers er det husarbeid som står på programmet[:'(]

Veldig dårlig med planer i dag.. [&:] Har lyst å finne på noe men virker ikke som det skjer noe.. Så nå venter eg bare på at samboeren min skal våkne. Han har jobbet natt og fikk ikke lagt seg før kl 10, så blir nok lenge til han står opp igjen.. Skal jobbe i natt igjen..

I dag kommer mamma, stefaren min, søstra mi og kjæresten hennes. Vi har navnefest for Sivert på lørdag så de blir her til søndag. Det blir kos![:)]
Nå ligger Sivert og protesterer i vogna, vil ikke sove på dagen nei...

Back
Topp