Planer i dag da?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Her hos oss er det i helgen byttecentralen. I regi av husmorlaget kunne man levere inn klær og utstyr til barn i går, så selges det i dag og morgen. Jeg var og leverte masse til salg i går, og skal dra en tur idag og se om jeg finner noe og kjøpe:)
Masse kjempe flott til en slikk og ingenting.
Idrettslaget får 30% av salgssummen, så man støtter de og det som ikke blir solgt kan man velge og ikke hente igjen og da tilfaller det Lions, som sender det til Estland el.
Syns det er så flott tiltak:)
Så helgens gode gjerning er i boks:)

Så gøy! Håper du finner noe :) badet her er så å si ferdig, vi holder på å male vinduskarmer og henger opp knagger og slikt! Så det skal vi nok bli ferdige med idag :) ellers så har jeg veldig lyst på spekeskinke og parmesan så det må nok bli italiensk pizza ikveld :p aner ikke hva vi skal finne på resten av dagen ! Må nok underholde minsten vertfall ;)

Her skal mannen kjøre en haug av flytteeskene våres avgårde til der vi ska flytte om 2 uker, og så e vi invitert i bursdagsbesøk til nevøen vår, men e ikkje sikkert meg og frøkna reiser siden ho har feber..

Her må jeg rydde kjøkkenet nå. Kolapset fra det i går. Våknet nå xD.

Rydde boden og finne et nytt system der (i dag eller i morgen). Leke med voffsen, ikea, egon og tv kos

I dag skal vi ta fatt på barnerommet! Prøver å bestemme meg for maling nå. Vanskelig! Blir nok en hvit base først og så finner eg sikkert på en farge til kontrastvegg siden :)

Gleder meg til å få orden i rotet!

Ha en fin dag, damer!

I dag skal vi ta fatt på barnerommet! Prøver å bestemme meg for maling nå. Vanskelig! Blir nok en hvit base først og så finner eg sikkert på en farge til kontrastvegg siden :)

Gleder meg til å få orden i rotet!

Ha en fin dag, damer!
Spennende, lykke til og ha en fin dag!

Startet dagen med å rydde kjøkkenet fra i går ;) Så blir det zumba. Tenkte å ta oss en tur på Oslo Motorshow på varemesen, også har jeg lyst til å ta en tur på ikea om jeg får lurt med meg mann og datter ;)

Startet dagen med å rydde kjøkkenet fra i går ;) Så blir det zumba. Tenkte å ta oss en tur på Oslo Motorshow på varemesen, også har jeg lyst til å ta en tur på ikea om jeg får lurt med meg mann og datter ;)
Lykke til med å lure dem. Jeg har alt lurt min så her blir det en tur løpet av dagen

Her blir det bursdagsfeiring av 2 åringen min.

Her skal vi ut å se på livet. Må handle litt. Skal prøve å gjøre ferdig julekalender kjøp.

I dag skal samboeren få på plass oppvaskmaskinen som jeg gleder meg til å ta i bruk! Jeg skal rydde og vaske stua. Har også satt på en maskin babyklær :D så skal jeg skrive handleliste til vi skal på ikea i neste uke. Ellers blir det bare kos og avslapning med samboeren tror jeg :)

Tenker oss på IKEA og kjøpe barneseng, også kjøpe alt annet vi ikke har ennå :P Resten av dagen går med til å jobbe med en oppgave i exphil som skal leveres i morgen...

Back
Topp