Planer i dag da jenter??

Karita

Glad i forumet
Jeg er i gang med litt shaining til helga.
Størstemann er hjemme med feber, og hunden er nyopperert så blir ingen utflukter i dag heller...men får ta d igjen i helga[:D][:D]

God helg alle sammen 

her er det lite planer[:)]  litt ryddings til helgen... slappe av og kose meg med snuppa.... å hente snuppen i bhg om noen timer,,,, ja,åsså må jeg trene da... trener bare 30 days shred så det skviser jeg inn en eller annen gang i løpet av dagen.....[8D]

Her er det rydda og vaska for helgen, lukter så godt nå av Lrystal Grønnsåpe *mmm - nyte* Får besøk av ei venninne med en knert på 7 mnd. Så skal vi kose oss med en deilig kylling og avocado lønsj [:D] Åhh - er deilig å bare være hjemme av og til altså. Føler mamma perm består i VM i farting vettu , bissi bissi bissi bissi - så soffa slækking er toppers [:D]

så koselig, ekstra godt å få fredagen med på hælga å bare kose seg[;)]

Ikke bare bare å ha mammaperm nei, travle tider. Har faktisk ikke tid til alt en skulle ha gjort, ivertfall ikke jeg. Masse planer vetts[8D]

Ska sparke mæsjøl i rævva å bynne på helgevaskinga her og... [:D] sett bære å sløve litt nu å ser på katie perry dokumentaren... Synes så synd i den jenta ailtså... [&o] 

I dag har jeg trent 30 days med Jillian..andre gang og støl ja..trua på at det er effektivt! Lillegutt sover nå og jeg rydder litt i heimen.. Skal hente snuppa på skolen om en times tid og reise å shoppe til hyttetur i helgen, vinterferie med familien..gleder meg[:D] Så blir det fredags Taco, litt pakking og avslsppning tenker jeg[:)]

Riktig god helg til dere alle

ORIGINAL: Solgave82

I dag har jeg trent 30 days med Jillian..andre gang og støl ja..trua på at det er effektivt! Lillegutt sover nå og jeg rydder litt i heimen.. Skal hente snuppa på skolen om en times tid og reise å shoppe til hyttetur i helgen, vinterferie med familien..gleder meg[:D] Så blir det fredags Taco, litt pakking og avslsppning tenker jeg[:)]

Riktig god helg til dere alle

Heldig du er, jeg vil å på hyttetur og vinterferie[:D] Kos dere masse[;)]

Snuppa er ennå syk, så hær tar vi det veeeldig med ro. Hun skal helst være i armene så er ikke mye som blir gjort, nå ligger hun å sover, så da nyter jeg litt stillhet med daten og en kopp te med tente telys og fyr i ovnen [:D] skal strikke og forhåpentligvis scrappe litt i dag, får se hva man har overskudd til. [:D] 

Back
Topp