Planer for sommerferien?

Tenkt oss en tur til Kristiansand. Eldstemann har veldig lyst til å reise i dyreparken og se på alle dyra, og så klart hilse på Kaptein Sabeltann. :) Noen som har litt kjennskap til hvor det lønner seg å overnatte forresten? Tenkte litt på hotellet som ligger rett utenfor (?) parken... :confused004

Skal dere kjøre selv?
Jeg vil i så tilfelle anbefale dere å skaffe overnatting et lite stykke unna, Høvåg f.eks. Kan også tipse om campingplassene i Homborsund, et stykke unna sivilisasjonen, men veldig fint!

Skal dere kjøre selv?
Jeg vil i så tilfelle anbefale dere å skaffe overnatting et lite stykke unna, Høvåg f.eks. Kan også tipse om campingplassene i Homborsund, et stykke unna sivilisasjonen, men veldig fint!

Takk for tips! Vi skal kjøre selv ja, så da hadde det ikke vært så dumt å campe litt unna, så tar vi noen ekstra dager der nede med bading og kos. :)

Vi skal 4 uker sørover i landet, til familie, 1 uke i Danmark bare jentene og meg, og ellers litt ting på sparket. Skal også 1 eller 2 uker til Spania i august/september :)

Vi har ikke planlagt noe, tar det litt som det kommer :) Kanskje vi reiser en tur til sørlandet, eller kjører til Sverige :)

Ingen sommerferieplaner men februar til mai planer: Australia:) Drar 14 februar, og skal innom Singapore noen dager på vei nedover. Begynner å glede meg nå men ikke til pakkinga... Blir jobbing på meg da men også litt ferie. Så i sommer blir det nok bare tur til familien i Kristiansand.

Ingen sommerferieplaner men februar til mai planer: Australia:) Drar 14 februar, og skal innom Singapore noen dager på vei nedover. Begynner å glede meg nå men ikke til pakkinga... Blir jobbing på meg da men også litt ferie. Så i sommer blir det nok bare tur til familien i Kristiansand.

Høres fantastisk ut. Har familie der dere?

Høres fantastisk ut. Har familie der dere?

Nei, ingen familie. Jeg skal ha samarbeid med noen på universitetet i Newcastle og mannen permisjon. Men mannen har ei kusine med mann og barn på New Zealand så satser på å få til en tur dit mens vi er der :)

Høres fantastisk ut. Spennende. :)

Åååh, Australia hørtes litt mer fristende ut enn en shabby hytte i Sverige! ;)

Åh... Glede seg nå kjenner jeg... :D Men kunne ønske mannen også kunne planlagt litt, alltid jeg som må styre med alt det praktiske... Sukk..

Back
Topp