PLANER FOR SOMMEREN?

bettan76

Flørter med forumet
HEI JENTER.....HVILKE PLANER HAR DERE FOR SOMMEREN DA?[;)]
SELV DRAR JEG OG SAMBOEREN TIL TUNISIA DEN 22.AUG.....BLIR HERLIG

Blir igrunn en rolig og fin juli-måned for meg, bare en dag igjen på jobb, ellers skal jeg bare slappe av og kose meg. Skal til København om en uke, og siste helga i juli er det countryfestivalen i Seljord! Må bare skaffe meg en god unnskyldning for å ikke drikke alkohol, så ingen fatter mistanke...

høres jo skikkelig herlig ut.....du får se om du finner på en lur unnskyldning da[:D].....går sikkert bra...

Siste dag før ferien på jobb i morgen. Da tar jeg to uker fri [:)] skal en uke til London. Gleder meg veldig![:D]
Ellers blir det vel opp til hytta til mormor og bestefar en helg eller noe.

ORIGINAL: Cambi

Skal jobbe nesten hele sommeren, men skal ha 2 uker fri fra 26.07 tl 09.08 å da reiser vi til Tyrkia... kan bli veldig varmt, men vi skal nok klare å kose oss[:D][:D][:D] gleder meg veldig, å skal bli deiligt med ferie[:D][:D]

Tyrkia anbefales virkelig.[:D].. Det er nok veldig varmt der nede akkurat i det tidspunktet.. Men tenk alle de misunnelige blikkene du for etter at du har solt deg, og fått en flott brunfarge...

Kos deg masse [:D]

ORIGINAL: Cambi

hehe... Ja, håper på å få litt farge... å det er nok litt greit i og med at jeg jobber inne hele sommeren, å får utrolig lite sol på kroppen[&:][&:][&:] hehe...

Har du vært i Tyrkia selv?? På den tiden???

Jeg er opprinnellig  fra tyrkia.. Jeg har for det meste vært i antalya og alanya.. Alanya er et fint sted..

Akkurat nå er det rett og slett bare deilig å ha fri fra jobb, men vi skal en tur til England og Italia.

vi skal også ut og reise litt...
rundt omkring til slekt og venner...
og den 25 aug er den magiske 12 uker, så da skal vi fortelle det til alle....[:D]

Back
Topp