Planer for sommeren?

saltåpepper

Flørter med forumet
Noen som har tenkt på sommerferien enda?
Blir nok sikkert Norgesferie på oss. Vet ikke helt.
Kunne sikkert være deilig å sprade rundt i et varmere land med struttende mage...

Noen som har konkrete planer?

jeg og mannen min +bebisen da, som er antakelig  ca 4mnd gammel skal reise til tyrkia, skal være borte i 4-5uker... besøke farmor-farfar og øvrige slektninger, så blir det sol og sand og strand i noen uker.. gleder meg veldig :)

jeg skal hjem til norge og kose vettet av meg.
og jobbe litt da.[:)]

og kanskje skal mannen min og jeg reise bort en plass, men vi er ikke helt enige enda!

ORIGINAL: SynnøveH

Vi har konkrete planer[:D] En uke hjemme - pusse opp stuen. En uke - på ferie til Jæren der familien minog hunden min sin familie er fra. Der skal vi bo på en kjempedyr hytte (eventuelt en billig campinghytte og dusje hos min onkel). Siste uken - være hjemme og slappe av etter den slitsomme og velorganiserte ferien.

Men hvis du trodde det var hele ferien, tok du feil[;)] Jeg er så priviligert at ejg har ferie fra juni til august (jepp, jeg er lærer). Resten av tiden skal jeg bruke på å sette meg inn i hva som har skjedd i Glamour det siste året (pleier å ta to-tre dager), finne ut hvem som har det beste formiddagsTV og lære hunden min å være hjemme alene.

Du har planene klare ja. Trodde det var en myte at lærere har fri hele sommeren jeg. Hva med planleggingsdager og sånn?

ORIGINAL: :maria

og kanskje skal mannen min og jeg reise bort en plass, men vi er ikke helt enige enda!

Hjem til Norge?
Bor du i det store utland?

Vi har ikke riktig helt bestemt oss enda.... Men det faller nok mot at vi kjører på campingferie til Skellefteå... Vi bruker å være der mye egentlig.. Det andre alternativet er at vi kjører sørover, min mann har endel tanter og onkler + søskenbarn rundt Oslo, Ski osv... Hadde vært morro å kunne besøkt dem..
Vi har faktisk også snakket om å gjøre det så enkelt å bare kjøre til Ballangen Camping, vi var innom der noen dager i fjor, å det var da litt trivelig der.. Stillt og rolig, å det er godt.. Så planene er mange, bare vi nå bestemmer oss endelig.. 

Det eneste som er sikkert, er at jeg skal ha 3 uker ferie i slutten av juli og begynnelsen av august.  Så får vi ta det litt som det kommer tenker jeg.  Må prøve å planlegge så vi har begge gutta likt, og det er ikke bare bare.. [:)]  Men vi finner nok en løsning, og ferie skal vi ha..[:)]

Vi skal til Kreta i August! Ikke bestillt enda da, men det er det vi har tenkt i hvert fall [8D] Er litt spent på magen og formen da, noen som har noen erfaringer med å reise når de er ca 25 uker? Gleder meg i hvert fall [:D]

ORIGINAL: Heidi79

Vi skal til Kreta i August! Ikke bestillt enda da, men det er det vi har tenkt i hvert fall [8D] Er litt spent på magen og formen da, noen som har noen erfaringer med å reise når de er ca 25 uker? Gleder meg i hvert fall [:D]

Vet bare at enkelte flyselskap har restriksjoner på hvor langt på vei man kan være og likevel fly. De vil helst unngå fødsler ombord. Noen sier nei allerede når man er 6 mnd på vei. Men det er en stund siden jeg hørte dette, og det kan være endret siden den gang.

Kreta! Høres deilig ut! *misunnelig*

Du har planene klare ja. Trodde det var en myte at lærere har fri hele sommeren jeg. Hva med planleggingsdager og sånn?

I love you!!!

Ikke helt bokstavelig da, men litt gode følelser for den der!

ORIGINAL: BMJ

ORIGINAL: :maria

Hjem til Norge?
Bor du i det store utland?

ja, jeg bor i det store utland...sverige[:D]

Vi har som sikkert mange andre lyst il å reise til syden,[:D] men faktisk i år skal i bruke en uke på hunderfossen og campe litt rundt i norge. Norge er et utrolig vakkert land, men det er dyrt her i landet[&:]
Vi regner med at den turen til hunderfossen koster like mye som til syden...sukk men men jeg er gravid og har lyst til å være hjemme denne sommeren. dessuten har vi litt oppussningsarbeidet igjen før den lille kommer.
[;)]

Her blir det avslapping på setra for min del, prøve å ta med meg magen litt
oppover fjellet [:)] Ellers så skal vi pusse opp badet, gangen (iiiiskald) og loftstrappa.
Trinnene er så bratte at ikke er plass til ei brusflaske der engang! Blir ikke denne dama
som bærer et lite nurk opp og ned der delvis i søvne, nei!!
Blir nok en fin fin sommer (les: stor fin mage) [:D]

Bygge hus[:D]

lure på å ta en spa tur til malta, fiske heime og gå på tur i fjella o sont[:D]

Back
Topp