Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff det høres slitsomt ut. Jeg har heldigvis to uker igjen, men kan ikke si at jeg gleder meg til å begynne på jobb igjen. Tipper det blir et tøft møte med den travle hverdagenOffff begynne på jobb på mandag Glede ik meg i de heile tatt! Er litt dårlig form om dagen og i tillegg so har ein sinsjuk travel sjef, go grunn til å sjukemelde seg
Offff ja eg grua meg! Og har ik lyst å seie noko til ho heller siden ho holder ik kjeften sin, sjølv om ho har tausesplikt! Men de hjelpe ik å seie til ho:/ Eg får holde so godt maska eg klare so får håpa at timane går fort tusen takk og kos deg i ferienUff det høres slitsomt ut. Jeg har heldigvis to uker igjen, men kan ikke si at jeg gleder meg til å begynne på jobb igjen. Tipper det blir et tøft møte med den travle hverdagen
Du må ha masse lykke til på jobb! Håper det går bedre enn du tror
Høres fantastisk ut kanskje du bare må fortelle det til de...? Tror ikke jeg hadde klart å skjule detHar 1uke igjen med arbeid så går jeg ut med 3uker ferie skal til Santorini, Hellas med sambo og 2 vennepar når jeg er i uke 9,blir vanskelig å skjule denne graviditeten for disse 4 i en hel uke
Oj... høres ut som en ekstremt uprofesjonell sjefOffff ja eg grua meg! Og har ik lyst å seie noko til ho heller siden ho holder ik kjeften sin, sjølv om ho har tausesplikt! Men de hjelpe ik å seie til ho:/ Eg får holde so godt maska eg klare so får håpa at timane går fort tusen takk og kos deg i ferien
Skal bli godt med litt sol hvertfall må nok fortelle dem det ja, vanskelig å forklare bort sydenferie uten alkoholHøres fantastisk ut kanskje du bare må fortelle det til de...? Tror ikke jeg hadde klart å skjule det
Det er akkurat det det er jeg hadde i alle fall blitt avslørtSkal bli godt med litt sol hvertfall må nok fortelle dem det ja, vanskelig å forklare bort sydenferie uten alkohol
Det høres helt fantastisk ut Norge er jo et nydelig land håper dere er heldige med væretJeg reiser til dyreparken med sambo, foreldrene mine og min søsters familie til uken, og skal Være i Kristiansand til over helgen. Deretter reiser vi nordover til Nordnorge for å tilbringe halvannen uke hos svigers Har vært en del ute i den store verden det siste året, så det blir deilig med Norgesferie i år Flere som skal feriere i vårt fantastiske land?
Så gøyVi skal til legoland med barna gleder meg!!!
Det høres helt fantastisk ut Norge er jo et nydelig land håper dere er heldige med været
Åå GRATULERER med giftemål så fantastisk kos deg masse på bryllupsreiseEr på bryllupsreise i Roma no, og det er VARMT!! Går heldigvis greit mesteparten av tida, men har så lyst på skinke og melon!!
Ellers er det besøk og heim til mine foreldre, så må nok bare ut med hemmeligheten om UL viser liv på torsdag. Planen er fleire fjellturer, så er spent på formen!
Har 1uke igjen med arbeid så går jeg ut med 3uker ferie skal til Santorini, Hellas med sambo og 2 vennepar når jeg er i uke 9,blir vanskelig å skjule denne graviditeten for disse 4 i en hel uke
Kjenner heldigvis de vi skal med en del, guttaboys e så og si bestekompiser. Men syns allikevel det e litt tidlig å si noe Men kan jo si du går på medisiner eller har veddemål med en venninne om å ikke drikke alkohol hele sommeren etc.Har samme dilemma her. Kjenner ikke så godt de vi skal treffe så har ikke lyst til å si noe.