Planer for sommeren??

Fru_HaLa

Elsker forumet
Nå, gutter og jenter?
Hva skal dere gjøre i sommer da?

Jeg og sambo skal ha en kjærlighetshelg på hotell i Tr.heim i juni. Det blir skikkelig godt! Kan bli leeeeenge til neste sjangse byr seg.. Coop har sånn medlemskupp på hoteller. 1400 kr for 2 pers. 2 overnattinger inkl. frokost

Og i Juli skal jeg til Dublin sammen med mamma og storebror!!!!!
Gleder meg vilt! Jeg og mamma var der for 3 år siden også. Da hadde jeg også en liten gutt i magen. [:D]

Ellers skal jeg kose meg hjemme og på hytta med guttene mine.

Økonomi, ja.. Æsj!
Har ikke hatt det så fett etter vi kjøpte hus i høst, men vi klarer oss.
Nå spanderer mamma turen til Dublin, dermed kan jeg spandere på sambo. Blir ikke noe annen ferie på han..
Får en god slump feriepenger + at vi begge får igjen på skatten.
Skal shoppe litt til Eirik og babyen i Tr.heim. IKEA here I come!

Må stikke nå! Skal på kontroll. [:D]

See ya!

ingen planer her heller.. blir nok en sommer som vi er mye hjemme tror jeg. Men har plenty og ordne med på utsiden av huset.. pluss pusse opp barnerom.. så sommeren fyker nok avgårde likevel..

jobbe mest mulig i sommer siden vi holder på og bygge hus [:)]
så ingen ferie i år, men drar til italia neste sommer [:)]

Ikke de store planene i år. Skal besøke venner som bor litt langt unna..

Og en tur til Nord Norge å besøke litt familie. Turen til Nord Norge tar vi som en bilferie... er så nydelig å kjøre Helgelandskysten også kommer vi til vakre Lofoten, og da er jo alt fint[:D]

Også blir det vel en tur til Telemark for å besøke mannen min sin familie, det er jo også fint.
Og vips så er sommeren over[:o]

Har ikke store planer for sommeren vi heller. Vi har bodd i utlandet i to år, men i juni flytter vi tilbake til Norge, gleder meg. Så da blir det å finne en leilighet å bo i, og besøke slekt og familie i sommer. Ellers så blir det deilig å slappe av på hytta. [:D] Gleder meg til sommeren, selv om det er veldig godt å varmt her vi er nå da...[:)]

vi kommer til å tilbringe mest tid på sørlandet hos familie og venner og gleder meg kjempe masse til det. skal nok også en tur til oslo. pappa har gratis leilighet der siden han jobber i oslo men bor i kr.sand. da blir det heldigvis ikke noen utgifter. det  går jo mye penger nå når en må handle inn til den lille[;)]

ORIGINAL: huva

Ikke de store planene i år. Skal besøke venner som bor litt langt unna..

Og en tur til Nord Norge å besøke litt familie. Turen til Nord Norge tar vi som en bilferie... er så nydelig å kjøre Helgelandskysten også kommer vi til vakre Lofoten, og da er jo alt fint[:D]

Også blir det vel en tur til Telemark for å besøke mannen min sin familie, det er jo også fint.
Og vips så er sommeren over[:o]

Stikk innom Mosjøen da vel!!
Så kan vi møtes [:D]

Har også mye å gjøre med og pusse opp barnerom og bygge ut badet, men det blir en tur til oslo en weekend for å shoppe, syden frister ikke nå med stor mage[:)]

Jeg reiser til Tyrkia i slutten av juni, og skal være der i fjorten dager![:D][:D][:D] Reiser sammen med mamma og søsteren min. Sambo har bare en uke ferie i år, så den skal vi tilbringe sammen. Blir vel oppussing av barnerom og maling av huset utvendig i den uka tenker jeg[:)]

Reiser en helg til trondheim  første helga i juli.. Tanta mi skal feire 60 års dag og hele familien min fra tromsø skal dit, så da får jeg sett dem og siden turen ikke går så langt nord  i år og heller andre veien, skal til danmark en uka etter[:)][:)]

Vi skal til Kristiansand dyrepark, og kose oss sammen datteren vår og noen venner. Det gleder jeg meg masse til.

Vi var på bryllups reise til thailand i januar, så det er ikke noe synn på oss.

Liten baby i magen "made in Thailand"

Vi skal til Roma på langweekend om to veker. Berre med og Sambo, det blir spennande. Gruar meg litt til flyturen og til å reise ifrå William. Men vi har godt av det begge to. [:)] Han skal vere hos Svigers, og der veit eg at han kjeme til å ha det heilt flott.

Eller blir det å besøke Pappa i Stjørdal, Mamma i Nordfjord, og søstra mi i Oslo. Satsar òg på eit par dagar heime, der vi kan ta livet med ro.[:D]

Vi driver også å bygger hus, så blir ikke dyre ferien på oss...
Nå i pinshelga (reiser sent torsdag!!!![:D]) skal vi besøkem min søster og mann i london!!! (ikke helt sommer da, men ferie hvertfall!!)
Også skal vi en tur til Danmark...svigers har leid et sommerhus der, så snylter litt plass der! [:D] Greit å ha svigers gitt!
Ellers blir det kanskje en helg i sverige eller noe....får se.. Blir hvertfall godt med ferie snart!!![:D]

sommeren ja.. den er her snart.. spennende. Jeg skal være litt i oslo, litt på sørlandet, og litt i nordnorge. Skal en uke til wien med min kjære. også håper vi at vi finner sted å bo i oslo før skolen begynner i august... det er vel det skumleste sånn sett.. vi har jo ikke så god råd, to studenter.. vi får se.. håper å finne en grei leilighet vi kan leie.

Back
Topp