Planer for pinsa?

Alhana

Glad i forumet
Hei alle sammen [:D]

Har dere lagt noen planer for pinsa?

Mamma oog pappa kommer på besøk i helga og jeg gleder meg masse til det. Vi skal på shopping i morgen (les: mamma og jeg :). Ellers skal vi besøke kjentfolk, lage god mat og bare kose oss. Krysser fingrene for finvær, fikk en grill i bursdagsgave og vil teste den ut.

God helg 

Jobbe, jobbe, jobbe....

Ingen planer for pinsa, slappe av, spise god mat og kose oss. Sambo skal operere til onsdag og etter det blir han sengeliggende i 14 dager, så her skal vi bare nyte de siste dagene. Vet hvordan han blir når han er syk ellers, så det blir nok litt å gjøre for meg de neste ukene[8D] Han minner meg veldig om han syke mannen på reklamen, ligger å synes synd på seg selv. Nå bor vi vegg i vegg med svigers, så kanskje jeg bare skulle pakket kofferten og reist bort, så kan svigermor ta over.[:D]

Etterlod min syke mann i Danmark. Han var ca. døden nær. Men nå er det mye bedre (Det var forkjølelse han hadde. Men den dødelige variant som rammer menn[:D])

bortsett fra at vi kanskje skal en tur til Molde i morgen og besøke noen venner så har vi ikke lagt noen planer. Lese til eksamen, sløve... vi får se. Litt avhengig av hva slags vær vi får også (nå regner det igjen...) [:'(]

ORIGINAL: Twini

Oi! da er det jo lang helg! Digg!!! Håper det blir fint vær, ellers har jeg tenkt å få gubben med på shopping av babyseng i morgen, må jo få være med å velge han og (og betale[;)]).

Smart! Jeg har også planer om litt shopping i helgen - så at de hadde så tilbud på Kid, og kunne tenke meg å få kjøpt inn gardiner til barneværelset, og kanskje håndklær og litt sånt også... vi får se.... Det må bli om vi drar tl Molde, for vi har ikke Kid her.

Skal ingen verdens ting vi.. Bare slappe av og kose oss.. [:D]

ORIGINAL: Olive76

Etterlod min syke mann i Danmark. Han var ca. døden nær. Men nå er det mye bedre (Det var forkjølelse han hadde. Men den dødelige variant som rammer menn[:D])

ORIGINAL: Twini
Heldige dere er som pusser opp barne rom! Skal bygge på huset i løpet av året vi, så det er liksom ikke vits å pusse opp noe enda. Kid har vel nett butikk, vist du ikke kommer til butikken[;)].

Joda, de har nettbutikk, men der har de ikke det salget som de har i butikkene (ta 3 betal for 2).. .og så er det det at når man skal handle tekstiler (gardiner, håndklær, etc) er det greit å kunne ta på dem, og se fargen ordentlig...

Her er det ingen pinse-feiring. I Italia feirer de ikke pinse...
MEN... i dag er det Italias nasjonaldag, sånn at vi får jo en langhelg sammen da uansett
Så planen vår er å dra å bare i morgen eller på søndagen, hele familien.
Vi må se ann været litt, da det blåser ganske kraftig i dag, og er meldt vind i morgen også.
Er forholdsvis kaldt også, litt over 20 grader. Så vi avventer været litt da.
Ikke kjekt å få forkjølete og syke barn da...
Ellers blir det bursdagsfeiring for min bedre halvdel da! Han fyller år i morgen.

Ønsker dere alle sammen en flott pinse-helg!
Og lykke til, til dere eksamensslitere!!!

Back
Topp