Planer for nyttårshelga?

Fru+2

Forumet er livet
Ja da nærmer det seg den siste helga i dette året.
Har dere noen planer?
Vi skal prøve oss på en tur til sjusjøen har leid hytte der for en uke, så får vi besøk av broren min og fam og mulig et vennepar på nyttårsaften.
Eller så blir det at jeg tar det med  ro og gutta skal teste ut slalomskiene sine.
Hvor lenge vi blir kommer litt ann på knøttet i magen har fått mye sterke kynnere og tak i ryggen de siste dagene.
 
wow, tør du å reise på tur nå altså, Fru? Kanskje det blir fødsel på Lillehammer for dere da? Søsteren min er også på hytta si på Sjusjøen, de har vært der siden før jul - med femåring og frøkna på 4 måneder

Vi har INGEN planer... luftet litt for mannen min å invitere et vennepar hit, men jeg merker at jeg ikke orker - for om de kommer må de nesten overnatte med to unger, og jeg må rydde gjesterom, lage middag til alle, dessert, vaske hus... nei, kanskje det bare blir oss her hjemme?
 
Vi skal være hjemme. Foreøpig blir det bare oss, så får vi se! Har avtale med naboen om å møtes på kvelden
 
Har mye kynnere, maserier og mensmurring jeg også. Men har invitert et vennepar med to barn på kalkunmiddag og feiring. De tror ikke det blir noe av hele feiringen så tro de har en plan B hehe;-D. Men jeg satser på at det blir feiring jeg, og krysser fingrene for at bebis holder seg inne til januar:-)
 
Vi har besøk av svigers, så vi skal spise middag her hjemme, å blir det sikkert en tur til et vennepar for oss og ungene, mens svigers slapper av litt her hos oss.. Ellers så blir det en rolig kveld som vanlig.. :-)
 
her skal vi til svigers på middag... jeg orker ikke være sosial for tida.. :S fikkmed en psykisk nedtur i går... og denne gravidformen kan bare gå å legge seg... æsj!!! dessuten orker jeg ikke lage middag selv.. og orker heller ikke være mamma... og der blir det jo nesten barnefri... :P (selv om jeg egentlig bare kunne tenkt meg å grave meg ned under dyna...)

nei.. nå startet jeg negativt.. :P fikk meg en liten opptur igjen i dag.... og i morgen skal vi ut å leke på dagen med superberta... så det skal jeg stålsette meg til.. det hjelper iallfall ikke mure seg her inne....og siden pulsen min har roet seg m jeg trosse psyken! :)

 
Masse god bedring til Fru og trillemor. Håper dere får ei flott feiring uansett
Vi skal feire hjemme for første gang, men langt ifra aleine! Her blir vi 17 stk. med smått og stort! 9 voksne og 8 barn. Skal bli kjempekoselig
Vi skal ha koldtbord, så alle tar med noe hver. Jeg skal lage dessert og holde digg og chips. Så da blir det sjokolademousse, is og over 2 kg. smågodt fra EuroPris  Regner med det holder ei stund.....
Jeg har ryddet i kjelleren, på hobbyrommet, så ungene kan sitte der å se på film.
Nevøen min, som ble 8 år idag, fikk alle DVD'ene med Dyrepasserne, så da har de noe å gjøre  
Jeg gleder meg iallefall masse til å få huset fullt av folk. Det er noe som ALDRI skjer nemlig.
 
Back
Topp