Planer for neste skravlerunde

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Altså, fra mandag klokka 12.

Vi har jo oppdaget at vi hadde misforstått reglene, det er lov å skrive mange innlegg ettehverandre i samme tråd disse skravledøgnene, så lenge innleggene ikke er identiske, og består av mer enn et punktum eller et smilefjes.

Derved skal vi klare å få lagt inn flere innlegg denne gangen, og vi trenger at ALLE som kan, enten de er påmeldt konkurransen eller ei, hjelper til det de klarer om vi skal klare å slå de superaktive damen i permisjon. Vi har dessverre flere påmeldte enn aktive, noe som gjør at vi får et lavere snitt siden det deles ut på antallet påmeldte, så alle som kan må virkelig trå til.

Vi er PRØVERE, vi PRØVER, ikke sant?

Er det noen som er igang med planlegging? spørsmål til spørretråder? vi kjører selvsagt alfabet, assosiasjonstråder, byer jeg har vært, eller bare "byer jeg har hørt om", skrive historie med et ord i hvert innlegg, vi kjører skravletråder, oppdaterer jevnlig med hvor mange innlegg vi har nå (og altså hvor mange vi har klart siden skravledøgnet begynte) og hva som er målet vårt innen en gitt frist, og KOSER OSS, ikke sant?

Hva med spørsmålstråd til de av oss påmeldte som er aktive denne dagen? Mange kan skrive spr og den tråden er til svarer på en dullion spr.. :)

Ja, det skal vi ha. Bare å begynne å tenke på sprøsmål (men ikke begynn å skrive dem før mandag klokka 12, spørsmål er også innlegg

Skal alle lage hver sin alfabet-tråd? er det lov?
Det burde egentlig det, ettersom kravet for å kunne skrive flere innlegg i samme tråd etterhverandre under skravledøgnene bare er at de ikke er identiske, og det er jo de jo ikke i alfabettråder, eller historietråder. Men jeg anser det som naturlig at vi sånnsett deltar i de samme trådene, bare ikke trenger vente på at andre skriver før vi fortsetter?

tenker også at spm på spørsmålstråden trenger ikke være veldig særriøse spm. Favoritt farge, farge på håret, hvor mange fingre, hvor mange tær osv :P Da klarer vi å få inn Mange spm :)

Klart de ikke trenger å være seriøse, vi må bare komme på nok av dem. Det skal vi klare :)

Tenker gjerne at vi starter tråder som "nevn alle guttenavn du kan" "nevn alle byene du kan" etc?

Back
Topp