Planer for morgendagen?

~D@isigeD@ier~

Forumet er livet
VIP
Hva skal dere bruke morgendagen til?[:)]

Jeg og Morgan har ingen planer...
Men lurer på å ta turen ned til sentrum her og titte litt...Ta turen i lekeparken, handle litt...Bare kose oss[:)]
Herlig med slike dager hvor ingeting er planlagt[:D]

Dette er dette dessuten den siste helgen før samboeren min kommer hjem etter 5 uker på sjøen...
Jeg og Morgan får nyte freden så lenge den varer[8D][:D][:D]

Vi skal i 80års lag/60 års bryllupsdag..

Vi skal på Ikea og kjøpe seng til lillemor. Og så skal jeg montere den! [:D] 
Og så skal jeg gjøre en haug med småting på stua, hurra! Jeg gleder meg! [:D]

jo, og så skal vi i ettårsdag. [:)]

Høres ut som vi to får ganske lik helg, d-massekrøllalfaer-trådstarter[:D]

Sove lenge, sitte lenge og spise frokost, tusle ned til sentrum, ta en tur på biblioteket, handle inn litt.

Hygge hygge hygge[:D]

Vi skal dra på shoppetur i morgen å det gleder jeg meg til, skal handle masse til meg selv å kjæresten min[:D]. Er så lenge siden sist så det skal bli en nytelse[:D]

Vi har akkurat solgt leiligheten vår, så vi skal begynne å rydde ut av bodene. Jippi, I can't wait![8D] 

jeg skal jobbe ekstra på sykehjemmet... som full uke med praksis og en heldags eksamen denne uken ikke var nok liksom... full uke neste uke og, men så har jeg fri i helgen.... tror jeg

ORIGINAL: Gammonbaby

Høres ut som vi to får ganske lik helg, d-massekrøllalfaer-trådstarter[:D]

Sove lenge, sitte lenge og spise frokost, tusle ned til sentrum, ta en tur på biblioteket, handle inn litt.

Hygge hygge hygge[:D]

Nå har vi sovet lenge, spist for andre gang....Nystekte baguetter går ned på høykant her i huset[:D]
Nå skal vi stelle oss litt og så bærer det ned til sentrum med oss tenker jeg[:)]

Morgan nyter slike dager maksimalt![:D]

Dere andre: Kos dere i selskap, men shopping, jobbing...([&o] krysser fingrene for en fridag snart[;)]), rydding, møbelmontering....
Må dere alle få en flott lørdag![:)]

Back
Topp