Planer for mandagen?

line02

Glad i forumet
Her er lillegutt hjemme fra Bhg i dag, da han ville være hjemme og kose:)
Så vi har satt bolledeig, som vi straks skal bake ut, så skal vi lage rundstykker så vi får fylt opp fryseren, og kanskje det blir en sjokoladekake i dag også:)

Senere i dag er det idrettsskolen på mini, så er det middag,natta for mini og sofatjeneste resten av dagen:)
Deilig at formen er litt stigende, etter uker på sofaen:)

Ønsker dere en flott dag:)

Har fri i dag og i morgen, så her er det storrengjøring og rydding av hele huset.... Jeg ligger på etterskudd med alt på grunn av et tøft år hvor all fritid gikk med til andre ting.... Så nå har jeg fylt opp masse søplesekker i helga, og i dag har jeg støvsugd og vaska vinduer. Ble plutselig akutt kvalm så jeg må slappe av litt før jeg fortsetter. Er så deilig å endelig ha litt ork til det jeg har hatt hengende over meg så lenge....

Fikk akkurat telefon fra min mor, hun bor 4 timer unna. Så sa hun at "nå er jeg på vei til deg jeg" <3 Hun skal møte en venninne 1 time unna her, men kjører da de ekstra 2 timene for å se barnebarna sine 1-2 timer :) En mommor som er glad i barnebarna sine det <3

Så da blir planen at hun er med og henter ungene i barnehagen, så skal vi spise sammen og så skal eldste på turn og yngste på knøttetrim :) Så er det tidlig natta på slitne barn :)

Ååå. Var påjobb, veldig sliten Idag gikk rett i senga da jeg kom hjem. Sov en time, nå prøver jeg å våkne så jeg kan spise middagmed familien. Hvordan skal dette gå når mannen reiser i Nordsjøen i morgen?

Første dag med overskudd på lenge (10+5), og har brukt tiden på å få litt mer orden i huset. Egentlig ikke ferdig innflytta selv om vi flyttet inn i juni, men har vært så mye annet i mellomtiden. Og etter mye fram og tilbake ang bryllupsplanleggingen har vi nå lagt planene på is fram til etter fødselen. Ble for mye stress, men nå kan vi bare slappe av og glede oss over babyen som skal komme :) Deilig! En ting av gangen :)

Vært i retten idag, skal dit imorgen og. Tøft etter tre timer nattesøvn med urolig baby her hjemme og en kvalme som har vært helt grusom idag. Æsj, møkkadag!

Vært på jobb. Dumme meg spiste et kakestykke fra fredagens festligheter og var kvalm resten av dagen. Kastet opp før jeg dro hjem:smiley-angelic006 måtte innom legekontoret for å hente enda en ny sykemelding, og så har jeg ligget på sofaen siden jeg kom hjem.
Gleder meg til kvalmen slipper og jeg kan bli mere aktiv. Får så dårlig samvittighet både for den lille, samboer og meg selv.

Full arbeidsdag. Var litt i Hagen med minsten før han ble levert til storebror så jeg og pappa fikk dratt å kjøpt middag og maling. Nå ligger jeg rett ut mens mannen tar kveldsstell :) ser ut som det blir lite maling og sofa istede. Trøtt :)

Back
Topp