planer for kvelden?

sjanetta

Gift med forumet
ja har dere noen planer for kvelden?

her reiser mannen ut, så da sitter jeg her da. har lagt meg til rette i sofaen med potetgull og dipp, twist og en flaske fanta.
må begynne å bli bedre nå siden jeg klarer å ha det ved siden av meg med planer om å innta. he he [:D]

Her er mannen ute å trener hundene og jeg blir stasjet av to jenter på 8 år :) De synes det var stor stas å føne, ordne håret og sminke meg. Blir vel LEKKER [:D] hehe. Senere ligger det en pose me supermix å venter på meg [:)]

Akkurat klart og tatt meg en dusj, ikke dårlig bare det hehe. Så kommer jeg ut og snille har tent stearinlys og rydde og ordna og nå står han og lager mat (så er det alltid like spennanest hvordan det går)
mens jeg ligger godt dulla inn i helseteppet mitt på min faste plass på sofan hihi.

Så i kveld skal jeg bare ligge på sofan med sambo og slappe av.
Sendte han på butikken i stad med den handlelista over hva jeg hadde lyst på, så masse vis og kose meg med om jeg skulle orke [:D] Tenkte og se på komiprisen, så momarkede også hvis ikke jeg har sovna etter det så slår vi til med en film.
Jess så det blir min kveld [:)][:)]

Her blir det en rolig kveld. Lille gullet mitt har fått UVI stakar så jeg må være litt på vakt ang. feber og diverse [&:] Jeg og gubben skal lage oss Taco da så vi får kose oss litt sammen [:)]

ORIGINAL: kricam

Akkurat klart og tatt meg en dusj, ikke dårlig bare det hehe. Så kommer jeg ut og snille har tent stearinlys og rydde og ordna og nå står han og lager mat (så er det alltid like spennanest hvordan det går)
mens jeg ligger godt dulla inn i helseteppet mitt på min faste plass på sofan hihi.

Så i kveld skal jeg bare ligge på sofan med sambo og slappe av.
Sendte han på butikken i stad med den handlelista over hva jeg hadde lyst på, så masse vis og kose meg med om jeg skulle orke [:D] Tenkte og se på komiprisen, så momarkede også hvis ikke jeg har sovna etter det så slår vi til med en film.
Jess så det blir min kveld [:)][:)]

så snill samboer du har da! ikke som min som stikker fra sin gravide dame med tanker om å drikke seg full. he he
nei da, er ikke ofte han er ute og er greit han er det nå for på slutten av svangerskapet har han bare med å holde seg hjemme [:D]

kos deg masse[:)]

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

Her er sambo på fisketur med gutta. så jeg har handlet akkurat det jeg hadde lyst på på butikken i sted [8D]

Mais kolber, jordbærgele, vaniljesaus, vannmelon, lovehearts, smil, solo og tyrkisk pepper drops.. HERLIG blanding om jeg får si det selv![:D]

Gleder meg.. hehe

Noe bra på tv i kveld, jenter?[:D]

nam! du har ordnet deg!

synes aldri det er noe bra på tv.huff. men tar gjerne imot tips. her går fet nå i so you think you can dance finalen

her er mann på jobb å jeg alene med ungene.
Koser meg med litt snop og brus..
Synes cola plutselig er blitt godt igjen..
[8D]

så det er meg sofaen å one tree hill..[8D]

koooser meg[:D]

Vi har vært bort på besøk til et vennepar og fått sett på en søt, liten prins som ikke er ei uke engang enda!!! [:)][:)] Var bare så nuskete vettu!!! [:)] Gleder seg ikke mindre når man får se en så skjønn liten en!! [:)][:)]

her er typen ute, så jeg tok meg en tur opp til søte snille pappa. der fikk jeg pizza og masse digg. så så vi filmen date night, skikkelig gøy film [:D] nå tenker jeg det er natta snart [:)]

Tok med meg hundene og sitter hos foreldrene mine ikveld, godt å slippe unna hverdagen litt- Og ensomheten!

mannen er borte på noe mc-treff i helga..så jeg har vaska gulv osv å spydd om hverandre...men deilig å ligge rett ut på sofaen når det ser litt skikkelig ut her...nå skal jeg absolutt ikke gjøre en ting mer idag...bortsett fra å ligge på sofaen, til jeg skal gå å legge meg ;)

Back
Topp