Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hjemma i jul men mellan jul og till 2 januari får eg besök av min söster hennes datter og mat. Så kommer min lille syster og lillebror og. Så de blir fult hus
Har termin i romjulen, så tenker å ta livet helt med ro.. Får gjester på julaften, så bort til mine foreldre 1. juledag. 2. juledag er termindatoen og da pleier vi å leke med gavene og ta livet med ro. Ellers lite planer..
Aner ikke, for å være ærlige. Mine foreldre drar bort noen dager også, noe som kroker til hele greia. Vi skal ha en middag hos dem, en her og en hos min bror, som vi må finne tid til, vet enda ikke om noen av svigerfamilien kommer oppover i år, og jeg er veldig høygravid i romjula, jeg har termin 10.1 så vi får se
Julaften kommer svigerfamilien hit. Første juledag drar vi til svigerforeldrene til elg og hjorte stek.
Andrejuledag drar vi til tanten til samboeren som bor litt lengre borte på koldtbord og kaker.3 juledag blir vi hjemme og slapper av. 4 juledag er det kalkun med svigerinne og 5 juledag med min oldemor.
Det er alltid full rulle mellom jul og nyttår og vi elsker det
Her skal jeg ha besøk på julaften av min familie. Gubben er vekke i julen så tror ikke jeg ser så mye til hans side akkurat i juledagene. 2 juledag pleier vi ha stort besøk hvert år med hele familien arrangert av farmor, men det blir ikke i år siden ho er på sykehuset så blir en rar jul i år finne nye tradisjoner
Lille julaften: steke ribbe og se på kvelden før kvelden og julefilmer!
Julaften: reiser bort på middag kl 17. Vi vet ikke helt hvor vi skal være enda, men alle samles i hvert fall! Det blir meg, kjæresten/samboeren, mamma, pappa, lillebror, storesøster med mann og barn, tante og onkel med barn og bestemor og bestefar.
1.juledag: julemiddag hos mine foreldre, sammen med søsknene mine.
2.juledag: jobbe fra 16-22.30
Ellers vet vi ikke mer Regner med det blir middag hos svigerforeldrene mine også en eller annen gang.
Jeg er i tredje trimester, så prøver å lage så få planer som mulig.
Skal feire jul hjemme da, bare oss tre + svigermor. De andre dagene tar vi litt på gefuhlen.