planer for i morgen

Lon@

Forelsket i forumet
jeg har ingen ,hva med dere andre

Blir det fint vær skal jeg gå tur...thats it[:D] JO! Jeg må vaske laken[:D]

har planer om å ha en MYE bedre dag i morgen enn det jeg har hatt i dag[:'(]
Vet ikke hva jeg skal gjøre i morgen, sikkert ingenting[;)]

Ganske travel dag i morgen egentlig.. Først skal jeg og søstern på shopping, så skal jeg på ridning med niesen min, og etter det på dansetrening i 3 1/2 time. Og da er jeg ikke hjemme før ved midnatt tider.
Men er morro da [:)]

Har ingen planer, håper på fint vær, så vi kan finne på noe kjekt ute[:D]

Ganske travel dag i morgen egentlig.. Først skal jeg og søstern på shopping, så skal jeg på ridning med niesen min, og etter det på dansetrening i 3 1/2 time. Og da er jeg ikke hjemme før ved midnatt tider.
Men er morro da

ååå det hørtes så kjekt travelt ut[:D][;)]masse gøy

Skal treffe ei venninne på kafé kl.11 (så bør snart legge meg...)...
Etterpå skal jeg ut å se om jeg kan finne noe klær til Nathaniel på salg.. Gikk opp for meg at 68 kanskje blir i minste laget nå.. Han er jo tross alt blitt 8 månder... bare plutselig.. hehe[:D]
Å så skal vi besøke noen til helga vi ikke har sett siden april i fjor som vi gikk sammen med der vi bodde før... de har en gutt som er en måned yngre en Nathaniel, så har lyst til å ha med noe til han og[:D]

quote:

ORIGINAL: ¤DiddLina¤

Jeg skal på hudpleietime også til frisøren.. Blir en skikkelig heeeeeeeeeeeerlig dag Har fri fra jobb..

blir med deg jeg

ganske mesunlig jeg også ja

Har ikke store planene enda[:-] heldivis....[;)] men skal nok slappe av å rydde å vaske klær[;)]

Jobbe[;)]

Back
Topp