Planer for helgen??

*Gullungene*

Forumet er livet
Paner for helgen, damer???

I dag skal vi på svømming med begge barna.
I kveld skal vi ha spill-kveld med naboene :)
...blir vel litt god mat også :)

I morgen skal snuppa leke med ei venninne fra bhg.
Sambo og jeg må handle inn til bursdag, samt lage kaker til søndag...

Søndag skal vi ha familieselskap for snuppa (som blir 3 år på tirsdag - da blir det barnebursdag)
Da blir det kaker og kos :)

nei.. tenkte oss muligens til byen for å spise og på kino, men nå må vi se an formen til snuppa.. reiser ikke fra henne så mange timer om hun er syk..
svigermor har bursdag i morgen, så blir vel en tur dit også. er jo bare 20meter å gå[8D]

Her venter utpakking og klesvask og storhandel....

her har gubben nattearbeidshelg så eg skal sysselsette og sosialisere ungane.
I morgens skal vi på besøk til kjæresten til eldsta (som e 5år[;)] ) og grille i fjøra.
Søndagen har vi ingen plana for enda, anna enn at gubben har bestillt kotelletta til middag.. [8D]

Svigermor har kommet på besøk, i morra skal vi rydde og vaske og pynte. På søndag skal vi ha navnefest. [:D]

her skal vi pakke ned og pakke opp igjen ( vi flytter i helga [:)][:)][:)][:)][:)])

Ingen spesielle planer for helgen. Samboer er ute i kveld med kompis, så jeg og Noah er hjemme alene. I morgen har jeg lyst å lunche i byn eller noe. Gå turer ute i nydelig regn, og bare slappe av [:)]

Arbeidshelg[:'(] Sambo har tatt med seg guttene til svigers[:)]

Vi skal slappe av og kose oss, har vært vekk en uke ettersom jeg har vært på kurs, da var hele familien med meg over til Østfold, slik at jeg slapp å være så mye borte fra gullgutten min. Men de dro hjem en dag før meg da.....

Ellers så må jeg forberede meg til maleing i gjen, starter opp på kurs igjen......gjøre klar de fargene jeg trenger og har noe å brenne.....snakker om malt porselen som må brennes..dvs serviset mitt som jeg maler til 12 personer[8D]

Og det blir hekling også....holder på med 2 kosetepper nå....

her har vi hatt kosedag i dag, snuppa var hjemme fra barnehagen slik at vi fikk litt kvalitetstid sammen[:)]

I morgen skal vel sambo jobbe, så jeg lurer på å ta med meg ungene ut i skogen og plukke høstblad som vi skal tørke og lime på ark.

søndag har vi ikke lagt planer enda, men har 1000 ting som burde gjøres i og rundt huset, så skal kanskje gjøre noe av det[:)]

Foresten glemte å si at mannen og jeg skal på kino på søndag, da er svigermor barnepike[:)]

Men sevfølgelig så blir er det mye kvalitetstid sammens med lille rakkerungen min også, selv om det ikke hørtes slik ut på det jeg skrev lenger opp. Med turer ute og masse kos og lek inne.

Back
Topp