Planer for helgen???

me84

Elsker forumet
?
 
I kveld ska jeg og min kjære slappe av, kanskje se en film [:)] ellers har han for en gangs skyld fri i morgen så da skal vi dra en tur på shopping også skal vi treffe ekskona til pappa, det blir kjempekoselig, vi har et godt forhold, men hun bor i t.hjem, så ikke så ofte vi treffes.. hvis det blir fint vær blir det vel litt turer og kos på altanen og i hagen[:)]
 
No ligge lisjegull å sover så no e de å surfe på nette å se på tv å kose se me to skive me egg:p Å i morga blir de kansje svømmehallen me søstern å tanteungen min:D Skulla fått levert takkekorta for dåp å fødsel, men e litt treig[:-] søndag blir de bare chill å trille tur å kose oss som vanlige daga:p
 
andreas jobber natt denne helga og oliver er hos pappaen sin så er bare meg og aila denne helgen! i kveld skal jeg se the tudors, og i morgen skal jeg på bøndenes marked i bogstadveien sammen med ei vennine og på søndag kommer store søss med sine to barn på besøk og de skal overnatte, blir koselig[:D]
 
ORIGINAL: Eostre

andreas jobber natt denne helga og oliver er hos pappaen sin så er bare meg og aila denne helgen! i kveld skal jeg se the tudors, og i morgen skal jeg på bøndenes marked i bogstadveien sammen med ei vennine og på søndag kommer store søss med sine to barn på besøk og de skal overnatte, blir koselig[:D]


arti på bøndenes marked!![:D]
Jeg skal til frisøren i mårra!!! JIPPI!! også får jeg besøk av kompis og typen til middag og vin på kvelden. Det blir deilig å bare slappe av med et lite glass hvitvin hihi eller to[:D] Søndag blir nok total avslapping og oppladning til siste jobbuke før laaang og etterlenktet feeeeerie!![:)]
 
Imårrå ska mamma, Eline å æg en tur t byn (Trondheim).
Åsså ska vi på besøk t faddern t Eline kl 17, å da vanke d oreokak på mæg [:D]

Søndag så tru æg vi ska på marked på Husaby. D e Kristin på Husaby (fra Sigrid Undset sin triologi) oppi Skaun. D kan dåkk læs mer om her: http://www.husaby.no/
I mårrå e d bryllup i kirkeruinan, å d hadd vært en perfekt setting for Eostre faktisk [;)][8D]
 
Ja, vi har planer for helgen!!! Og jeg gleeeder meg til i morgen.. og gruer meg litt.. Stedatter kjører vi til "farmor" og Mira og Leah skal til "mosse" å overnatte der til søndag.. Så drar vi hjem å ordner til til fest! Grilling og spilling med gode venner.. Og det satser vi på blir en vellykka kveld!! :) Men gruer meg jo til å dra fra Mira og Leah.. I allefall Mira!! Første natta uten mamma'n sin.. [8|] Men regner jo med at det går bra.. men det kommer nok noen tårer når vi drar derfra.. kjenner meg selv så godt.. Meeen.. jeg skal KOOOSE meg!!! det blir SÅ gøy!!! (håper jeg...) [:D][:D] Så søndag blir vel en sløve dag.. og rydde og vaske oppatt dag.. [:'(][:D]
 
Har i grunn ikke lagt noen planer,men regner med at det blir stranden hele helgen [:)][:)][:)]
Også må vi vaske klær og pakke litt,reiser til Tjøme på mandag og siden jeg har født mister gulp må vi ha med alt vi eier av klær [:)]
 
vi har rydda å vaska i dag. så bler det biff middag & film i kveld..
 
Har vært på en liten shoppingrunde idag! Kjøpt meg ny lommebok siden jeg nettopp ble frastjålet den jeg hadde (snufs...)  Kjøpte også nye gardiner!! Herlig! 
Ikveld skal vi kose oss med pizza, sjokolade, og tv. Ja, og så skal vi selfølgelig vinne i lotto[8D]
 
 
Back
Topp