Planer for helgen?

Min mor har bursdag i morgen, ellers ikke planlagt noe enda

Alene hjemme med barna. Fotballcup på søndag, resten av helgen skal vi bare prøve å klare oss så godt vi kan. :p

Guttungen blir 2 år på lørdag, så da blir det en liten feiring hjemme bare oss tre og på søndag er det familieselskap for han og lillesøstra mi som blir 17 samme dag :D

Vi har barnehelg i helga, så blir full rulle fra morgen til kveld tenker jeg:) Har ikke planlagt noe, halvparten av oss er utslått med forkjølelse også.

Først masse hygge og kos med familien her i Østfold, så laaang biltur hjem til Trøndelag.

Skal bare slappe av og nyte noen stille dager bare meg og lillebror (eldste har pappahelg) :)

Drar til mamma i morgen med de to yngste.
Jeg drar på lørdag, men de yngste blir en natt til.
Eldste skal på hyttetur.
Mannen og jeg skal først ut og spise og så dra på fest, sove på hotell.
Hente de yngste på søndag morgen, kjøre hjem, levere mellomste i bursdag og hente eldste..

Fredag: Fikse til bursdager i bhg og helgen :)
Lørdag: ambulansens og brannbilens dag og så pølsefest og kaker for å feire lille på kvelden
Søndag: mer feiring av lille

Her drar samboer til hytta for å male siste strøket i gjesterommet, legge gulv og montere listverk :) så jeg og lillemann blir hjemme alene fredag og lørdag :) Får se om vi drar på besøk til nånn eller bare koser oss hjemme.
På søndag skal jeg i vei å møte en venninne som jeg ikke møtt på ett år, det var etter hun fikk barn nr 2, og nå venter hun nr 3 ;) så vi ska arrangere babyshower! :D

Back
Topp