Planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Jepp. Tenkt til å prøve alt som kan for å sette igang fødsel. Så her blir det pulings, ananas, spicy mat etc. Utenom det skal sofaen inntas :)

Jeg skal sove masse! Og samboer skal møte en kompis imorgen og ta med baby. SÅ da skal jeg i hvert fall sove lenge ;)

Planen er en bursdag i morgen, men vi må se ann formen på han lille først.

Nope, har en pjusk baby så dagene går til å dulle med han. Håper været blir greit nok til å ut å trille litt, da dagene blir lange å kjedelige med bare oss 2 her hjemme...

Stelle ekstra pent med min syke gutt på snart 10 år :Heartbigred. Vært syk og borte fra skolen to dager, ingen tegn til bedring foreløpig. Blir dermed en rolig "innehelg" på oss. Null problem!

Ikke mye spennende her, blir veldig rolig. Har hundene til moren min her som jeg passer bare, ellers skal sambo til Sverige med datteren vår og moren sin mens jeg ruger hjemme:)

Har besøkt mamma og pappa i kveld :) Ellers har jeg ingen planer resten av helga. Finner nok på noe på sparket :)

Nei ikke så mye. Gubben jobber som dørvakt så han sover vel bort helgen tenker jeg. Jeg og mini er ganske så låst siden vi kun har 1 bil for tiden og vi kommer oss ikke så langt før gubben har vært og luftet hunden en gang ila formiddagen. Håper å få hentet mobilen min som er klar omsider etter å ha vært til reperasjon

Sitte inne og vente på at vinden lyer. :/

Back
Topp