Planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Både samboeren, jeg og ene jenta vår er pottetett og forkjølet, og blir sliten bare av å dusje, så her blir det sofasliting i helgen.. og det skal bli fantastisk godt etter en hard uke..

I morgen skal vi på badeland med tanta og onkelen til guttungen og på søndag, hvis det ikke er så kaldt, skal vi ake og grille med besteforeldrene.

Skal hente barnevogna mi i morgen :D :Heartred Og på kvelden får vi besøk av et vennepar :) I kveld er det bare avslapping :)

Skal ta oss en tur til IKEA imårra og ut å ake osv på søndag om det ikke er for kaldt:)

Slappe av og kose oss innendørs, for her er det fremdeles rundt -20 grader ute. Skal heldigvis bli mildere over helga :)

Jeg skal treffe ei venninne til lunsj, shoppe og bake. Så mulig på møte i laget jeg er med i.

I morgen svømmehallen med frøkna og lekeplassen.

Søndag: barselgruppe

Bursdag for poden, tid med familien.
Så må det vel gjøres noe i huset ;-)

Skulle ut i dag for å ake og tenne bål og kose oss, men så fikk snuppa sinnsykt vondt i hodet og kastet opp, nå sover hun...

Ut en tur for å prøve skiene til vesla og ake litt.
Det er kaldt, så blir ikke lange turen.

Har vært en tur på skøytebanen, nå er barna i bassenget og jeg sitter på kanten å ser på fordi jeg glemte badetøy hjemme:o "gravidhjerne de luxe"!!

Vi var ute en god stu d i dag! Nett hatt besøk noen timer.med vafler osv.

Rolig resten av helgen! Ut og ake i morgen :)

Back
Topp