Planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Jobber i morgen . Mulig overnatting hos min far i morgen, om jeg orker. Og forhåpentligvis kino på søndag :)

I morgen blir det IKEA shopping :eek: Hjelp!

Me skal køyre å bryte oss inn i huset til mamma og fylle opp kjøleskapet;)
Dei har vore på ferie og kjem heim seint lørdag kveld, så tenkte det var hyggeleg å kjøpe inn litt brød osv til dei:)
Søndag har me bedt mamma og sambo på middag, så da har dei mat både til frokost og middag;)

I tillegg må me ta ukeshandling og komme oss ut på tur med ungane:)

Me skal køyre å bryte oss inn i huset til mamma og fylle opp kjøleskapet;)
Dei har vore på ferie og kjem heim seint lørdag kveld, så tenkte det var hyggeleg å kjøpe inn litt brød osv til dei:)
Søndag har me bedt mamma og sambo på middag, så da har dei mat både til frokost og middag;)

I tillegg må me ta ukeshandling og komme oss ut på tur med ungane:)
Snilt av dere :)

I morgen er det sommerlesfest gjennom biblioteket for jenta,så skal hun overnatte til sine oldeforeldre..jeg og gubben skal til et vennepar på kvelden. Søndag skal vi hente jenta og ut å spise med de eldre :)

I kveld er det helt rolig med seriemaraton og rødvin:D

I morgen skal vesla ha overnattingsgjester, så da blir det nok liv her hjemme:)
Søndag skal jeg ut å gå, deretter skal vi i selskap.

Brette klær, pante flasker og kaste glass og metall :P kunne hvert mer spennende egentlig :P

Vi skal ha barnebursdag i morgen, ellers blir det å pakke siden vi drar til Danmark på mandag.

Planen er å overleve:o
Med baby som skriker hele natta og syk femåring, gubbe på elgjakt. Ikke sikkert det går:(

Back
Topp