Planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Godt i gang med å bake kaker:)
Norske talenter, snop og besøk i kveld:)
Skal på brannstasjonen og gå i tog til inntekt for flyktningene.
Middag hos svigers.

Lite plana, tenke d beste e å ikke legge plana, ihvertfall ikke så altfor mye...sånn i tilfelle lille i magen finn ut at d e påtide å komme, termin til uka... Eneste sikre plan for helga e at vi ska i bursdag søndag så lenge d ikke e fødsel...

Ingen planer. Men hadde håper jeg kunne fått til noe shopping. Spørs på formen da.

Harrytur når samboer kommer jeg fra jobb, åpen brannstasjon i morgen og møte noen venner, søndag er fremdeles åpen, men blir nok en tur ut i skog eller en lekeplass :)

Skall senda mannen og sønnen på brandstasjonen imon. Eller helgens uppgave er å vaska vinduer utvendigt

Skal i selskap på lørdag, så slapper vi av resten :p

Vi får besøk, og i kveld skal storesøster på klubb. I morgen skal hun i bursdag og etterpå får vi se om de vil på åpen brannstasjon. På søndag er det "barnetreff" og full fres. :-)

Er syk så vil egentlig bare være hjemme. Men er bedd i 50 årsdag.

Vi skal på kino og ut å spise :)

Vesla er borte hele helgen, så føler nesten at vi har barnefri:p Fredagen skal kun tas i rolig tempo, bare nyte det fine været ute. Lørdagen blir det lunsj i byen med hele familien og fest på kvelden. Søndag blir å nyte morningen helt alene med mannen før vi skal på middag til de som passer minsten:)

Hotell og kos fra lørdag til søndag. Får ei venninne på besøk i dag :)

I dag har vi ingen spesielle planer. Mannen jobber natt til i morgen. På formiddagen skal jeg og ungene på åpen dag på brannstasjonen, før jeg vekker mannen og reiser til ei venninne med tog. Blir der til søndag. På søndag skal eldste gutten på besøk til en annen gutt, før vi skal på tivoli når jeg kommer hjem :)

Back
Topp