Planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Jobb, jobb og mer jobb! I kveld er det rolig, men i morgen og søndag må jeg vel faktisk gjøre noe :p

Har ingen planer egentlig, skal prøve å få bakt litt boller. Håper mest av alt at jeg føder da...

Samboer har siste jobbehelg før pappapermen ;)

ikke noe gøy denne helgen, blir å male hus.. Må bli ferdig snart :P

I morgen skal jeg jobbe og på søndag reiser vi til syden :D

Slektstreff på lørdag.
Søndag skal brukes på å komme seg etter å ha vært på slektstreff :p

Ja, vi skal på fotballcup og det er meldt soooool! Gleder oss nesten like mye, både gutten min og jeg. Jeg er én av to lagledere/trenere for guttene, så litt ekstra spennende er det selvsagt på grunn av det :).

Snuppa skal feire bursdagen sin :)

Vi skal flytte minste inn på eget rom. Usikre på om det blir så gøy til å begynne med....
Og så skal vi en tur på badeland.
Og så skal vi rydde i fryserne:p

I morgen skal vi til kongeparken på dagtid og på kvelden skal jeg ut med mine voksne jentevenner :p En gøy lørdag med andre ord :D

Får besøk, ellers skal vi generelt bare slappe av.. Neste helg er det jobbhelg, så nyter siste dagene av mammapermen nå :)

Tja, eldste er hos moren sin i helga, yngste skal være med min mamma, mormor, morfar og lillesøstre på camping i mårra. Jeg og sambo skal ta ordentlig husvask og få kasta litt diverse. Også skal jeg SOVE.. LENGE! :p Lenge siden sist jeg sov lenger enn til 7/7.30 gitt :p

I morgen skal vi først på blåbærtur,så skal vi evt ordne syltetøy :)
Så har jeg ordnet en liten overraskelsesfest for samboeren min,siden jeg nå er 34uker på vei og det var kun denne helgen som passet oss,så blir det "siste" festen før han blir far :) søndag er det fotballcup for dattera ;)

Back
Topp