Planer for helgen?

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Her blir det en tur til Ålesund i morgen. Vi er i Romsdal hos svigers.
Jeg har aldri vært i Ålesund før, så regner med det blir en koselig dag.
Skal også stikke innom hos noen kjente. De vet ikke at vi kommer :-)

Slappe av idag, jobbe litt med en klubb vi er medlem i imorgen, og besøk av mine foreldre og mannens foreldre på søndag. Skal mekke kalkun, håper det går bra. Er 5 år siden sist :P

Blir kanskje en tur til byen, for å titte litt på babyting ;) ellers skal vi vel slappe av!

I kveld er det bare avslapping, i morra skal mann å barn på barnekonsert før vi skal i barnebursdag:)
Søndag skal mann å barn på tur med en kompis av mannen og barna hans :)
Mor må vel bruke alene tiden på støvsuging, rydding og vasking ;)

Blir kanskje en tur til byen, for å titte litt på babyting ;) ellers skal vi vel slappe av!
Koselig :-)
Tror jeg skal vente litt med det.
Kjøpte body og sokker sist, og det gikk dårlig.
Så krysser alt jeg kan for at dette er vår lykkespire :-)

Skal handle bilsete som er på tilbud her jeg bor ;) og så skal vi i barnebursdag. Utenom det er det endelig tid for godteri og kos :D

Har jobbhelg jeg. Imorra er det 0600-1500 vakt. Oh joy!

Skulle egentlig opp på hytta i dag, men formen ville ikke, så da drar vi opp i morra:)

skal ligge på sofaen! Også skal jeg gjøre litt husarbeid!

lite og ingenting :) er alene me mini i helgen. mannen er på jobbintervju og husjakt der vi tenker å flytte om dette går i boks ;) spennende!! nå ser jeg We are the Millers og drikker vann,haha

Leste VIN... Hehe ;)

hehe,ja, det hadde vært knall tror jeg ;) vet ikke om jeg er gravid enda da... ikm er ikke før 16feb ca.... men holder meg unna vin until jeg vet hvordan denne pp går :)

hehe,ja, det hadde vært knall tror jeg ;) vet ikke om jeg er gravid enda da... ikm er ikke før 16feb ca.... men holder meg unna vin until jeg vet hvordan denne pp går :)

Kan vel være lurt ;)
Ble noen glass på meg ved to anledninger før jeg fant ut at jeg var gravid.... :/
Går vel greit det å:)

Kan vel være lurt ;)
Ble noen glass på meg ved to anledninger før jeg fant ut at jeg var gravid.... :/
Går vel greit det å:)
ja det går nok helt fint. de sier jo at foster og mor ikke deler blodbane før ved 6 uker, ikek at det er en oppfording til å drikke,men det går nok helst greit det du drakk før du visste det :) var på fin middag med jobb forleden, og kjørte, heldigvis ingen spm på det gitt, men helelr ett par som var glade for å få haik hjem ;)

ja det går nok helt fint. de sier jo at foster og mor ikke deler blodbane før ved 6 uker, ikek at det er en oppfording til å drikke,men det går nok helst greit det du drakk før du visste det :) var på fin middag med jobb forleden, og kjørte, heldigvis ingen spm på det gitt, men helelr ett par som var glade for å få haik hjem ;)

Veldig greit å våkne dagen etterpå fin i formen å da :) det som er det beste med å ikke drikke ;) Hehe

Veldig greit å våkne dagen etterpå fin i formen å da :) det som er det beste med å ikke drikke ;) Hehe
ja,veldig greit, og får ikke akkurat sove utpå med en 4,5år gammel apekatt i hus ;)

I dag har jeg vært en tur på jobb og hatt besøk av et vennepar, nå er det håndballkamp på tven. I morra har vi ingen spesielle planer, søndag skal vi på middag til svigers :)

Back
Topp