Planer for helgen??

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Hva skal dere i helgen? Ønsker alle en riktig god helg! :)

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Jeg har min andre arbeidshelg jeg nå, fri neste :p Så skal reise om 15 min, har kvelden i morgen :)
God helg til alle sammen :)

- Flittig bruker av app'en ;)

I dag har jeg avtalt å møte ei som skal selge meg en brystpumpe. Så skal jeg rydde litt og vaske badet. Er meldt fint vær så kanskje ta en liten tur ut i skogen med sønnen min. Ellers kommer mamma med tantungen min i ettermiddag. Han ligger over hos mamma så drar vi til søsteren min i morgen. Skal kikke igjennom litt babyting...vet ikke helt hvordan det blir fordi hun finner ikke skinnposen (som er fra da vi var små) og ingen babyklær (inkludert de hun arvet av meg, fine ulldresser ol) så det har hun vel gitt bort til noen andre *sukk*

Her er det ganske fullt program...
Brannstasjon i dag og svømmehall i morra.
Og imellom alt det der skal vi legge gulv på frøkna sitt rom - for første gang, så om vi får til det blir veldig spennende :p

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Vi reiser på cruise i middelhavet nå!! god helg til dere alle!

Termin 12. februar med første frøet❤

Good tur. :)

Her i huset skal det ryddes, og mannen i huset skal få opp siste kledningen på veggen. Ellers skal vi bare kose oss med popcorn, lørdagsgodt og en bedre middag. :D

På åpen brannstasjon i dag, muligens på stadion i kveld. :) i morgen skal vi på Kardemommeby-teater. :) Innholdsrik helg.

Vi har reist på besøk til et vennepar i stavanger ;).. Kjekt å bytte stue av og til

Mannen jobber på messe i dag, så jeg å mamma skal på shopping :D Seinere i dag blir det liverpool kamp og brann kamp på tv og hjemmelaget pizza :)
I morgen skal vi i bursdagsfeiring..
Håper dere andre får en strålende helg <3

Skal straks ned til min svoger og hans familie, jonathan har vært på overnatting der, og så skal vi på åpen dag på brannstasjonen :-) mannen har taxihelg og hadde nattevakt i natt så han sover. Når han våkner må vi få gjort noe ute eller inne kjenner jeg.. snart setter høsten inn for fullt :-)
I morgen håper jeg på finvær så vi får tatt oss en søndagstur! Så får vi middagsgjester på ettermiddagen :-) finfin helg med andre ord :-) god helg jenter :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal en tur på senteret, trenger litt på apoteket også er jeg så himla lei av orkideene mine, skal se om jeg finner noen finne grønnplanter å bytte de ut med. Så skal jeg rydde og styre på det som skal bli barnerom:) I kveld blir det bare meg og mannen, vi skal kose oss med film og nachos til kvelden :)

Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Mannen jobber på messe i dag, så jeg å mamma skal på shopping :D Seinere i dag blir det liverpool kamp og brann kamp på tv og hjemmelaget pizza :)
I morgen skal vi i bursdagsfeiring..
Håper dere andre får en strålende helg <3

Brann og Liverpool! ❤️ my kind of woman! ;)

Idag er det fullstendig avslapping etter en hektisk uke :) Rolig morgen med ungene,mannen er på jobb så har han fotballkamp rett etter som vi går oss en tur og ser på. Ellers tar jeg ungene med meg å handler litt på sentret snart tenker jeg. Ingen planer for morgendagen,og det er bare deilig :D

Jeg har vært på shopping med søsteren min og jenta mi. Fikk kjøpt inn litt tøy til høsten og hun fikk seg noen kule Dora truser som hun syns var så fine. Var selvfølgelig innom nyfødt, men klarte å la være kjøpe noe da vi ikke fikk sett kjønn på oul. Prøver igjen om noen uker! Ellers skal jeg på middag senere og rett og slett slappe av på sofaen med bena opp :)

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Nattevaktshelg her, så da er jeg stort sett å finne i stabilt sideleie på soffan eller i senga hele helga :p i dag er det forsåvidt ett år siden jeg traff min elskede <3

16.02.14 <3

i dag har gubben vert på jobb. Jeg og mini bare slappa av hjemme og på butikken å handla. Var hos tanta mi i ettermiddag, og spist god kveldsmat.
I morgen skal gubben på let etter sauer, jeg og mini skal være hjemme og kose oss! Prøve å få ryddet litt, for til uka får vi vaskehjelp :D : D

Back
Topp