Planer for helgen? :)

mammam!a

Blir kjent med forumet
...jeg skal ikke drikke alkohol hvertfall nei...

Jeg skal slappe av så mye jeg kan og kanskje trene litt. Skal i bryllup i morgen, gleder meg! Kanskje siste gang kjolen passer på en stund
 
Skal i utdrikningslag i dag og bursdag i morra , så denne helgen blir travel!!! ;-);-)
 
Så kjedelig som arbeidshelg :/ kos dere dere dom har fri :):)
 
Hva gjør dere når dere er i sammenhenger med alkohol da? Sier dere nei takk, eller tar dere et glass og later som om dere drikker?
 
jobbhelg!!!! blæææh!

ang alkohol.. jeg skylder på migrene! enten sier jeg at jeg har migrene og har tatt piller for det, og de kan ikke mixes med alkohol.
eller så sier jeg at jeg har hatt så mye migrene i det siste, så jeg tørr ikke å drikke, for jeg er redd at alkoholen vil avløse enda et anfall
 
Skal slappe av i helga og bare  kose meg med bøker  og late dager

angående alkohol så sier jeg pent nei takk det er jeg som kjører denne gangen 
 
Her blir det rolig helg tenker jeg, sover mye om dagen så timene flyr nok emoticon Skal prøve å skrive litt mer på oppgaven min, også håper jeg på litt sol så vi kan sykle en tur.

Forrige helg arrangerte jeg et utdrikningslag og det var nok noen som skjønte det, men de spurte heldigvis ikke. Passet på å holde meg opptatt med å organisere stort sett hele tiden :)
 
Her kommer de to eldste til samboer i helga, så blir fullt hus. Skal bare kose oss, blir taco og film med hele bølingen i kveld :-) Neste helg skal vi i weekend-bryllup, så blir fest både fredag og lørdag. Fredagsfesten tar jeg med en flaske alkoholfri vin og satser på at ingen legger merke til at den er alkoholfri... ;) Vet ikke helt hva jeg skal si på lørdagen, selve bryllupsfesten... Der kan jeg jo ikke ta med medbragt drikke... 
 


Kattejenta skrev:
Her kommer de to eldste til samboer i helga, så blir fullt hus. Skal bare kose oss, blir taco og film med hele bølingen i kveld :-) Neste helg skal vi i weekend-bryllup, så blir fest både fredag og lørdag. Fredagsfesten tar jeg med en flaske alkoholfri vin og satser på at ingen legger merke til at den er alkoholfri... ;) Vet ikke helt hva jeg skal si på lørdagen, selve bryllupsfesten... Der kan jeg jo ikke ta med medbragt drikke... 

Dropp den alkoholfrie på fredagen også og si at du går på antibiotika ;)
 


Spireknoppen skrev:


Kattejenta skrev:
Her kommer de to eldste til samboer i helga, så blir fullt hus. Skal bare kose oss, blir taco og film med hele bølingen i kveld :-) Neste helg skal vi i weekend-bryllup, så blir fest både fredag og lørdag. Fredagsfesten tar jeg med en flaske alkoholfri vin og satser på at ingen legger merke til at den er alkoholfri... ;) Vet ikke helt hva jeg skal si på lørdagen, selve bryllupsfesten... Der kan jeg jo ikke ta med medbragt drikke... 

Dropp den alkoholfrie på fredagen også og si at du går på antibiotika ;)


Ja, det går jo an :) Jeg som hadde gledet meg til å late som at jeg var på en snurr... hehehe
 


Kattejenta skrev:
Her kommer de to eldste til samboer i helga, så blir fullt hus. Skal bare kose oss, blir taco og film med hele bølingen i kveld :-) Neste helg skal vi i weekend-bryllup, så blir fest både fredag og lørdag. Fredagsfesten tar jeg med en flaske alkoholfri vin og satser på at ingen legger merke til at den er alkoholfri... ;) Vet ikke helt hva jeg skal si på lørdagen, selve bryllupsfesten... Der kan jeg jo ikke ta med medbragt drikke... 



Du kan drikke den alkoholfrie på fredag, og si at du er småuggen etter så masse vin kvelden før, på lørdagen! :-D
 


Yiggah skrev:


Kattejenta skrev:
Her kommer de to eldste til samboer i helga, så blir fullt hus. Skal bare kose oss, blir taco og film med hele bølingen i kveld :-) Neste helg skal vi i weekend-bryllup, så blir fest både fredag og lørdag. Fredagsfesten tar jeg med en flaske alkoholfri vin og satser på at ingen legger merke til at den er alkoholfri... ;) Vet ikke helt hva jeg skal si på lørdagen, selve bryllupsfesten... Der kan jeg jo ikke ta med medbragt drikke... 



Du kan drikke den alkoholfrie på fredag, og si at du er småuggen etter så masse vin kvelden før, på lørdagen! :-D

Takk for tips, det kan jeg gjøre :)
 
Vi var på sommerfest igår med jobben til samboeren, og da "kjørte" jeg. :) Det gikk kjempegreit det. :) Resten av helga er bare fri og kos, og vi håper på litt bra vær så vi kan være litt ute og finne på litt. :)
 
I helga er det som vanlig bare å være hjemme med samboer;) vi ble verdens kjedeligste par da vi ble sammen;) bare klenger i sofaen hver kveld!;) 

Jeg skal pønske ut en lur måte  fortelle samboer at han får en litt tidligere vårbaby enn planlagt;) Noen som har tips til kreative metoder å fortelle som ikke innebærer å skrive på en body;)? Helst noe som ikke innebærer å dra å handle.... 

"Heldigvis" flyttet vi til et sted jeg ikke kjenner noen da vi fikk nr1, og som er 20 minutter unna noe sted å drikke med bil, så jeg har vel ikke akkurat mange muligheter til å drikke uansett... så dette blir enkelt:)

Jeg kommer også bare til å skylde på at jeg blir så dårlig dagen derpå når jeg må opp tidlig med jenten min, hvis noen som helst spør om jeg vil ut eller ta et glass hos noen. 
 
Back
Topp