Planer for helgen??

Jani

Glad i forumet
Kjeder meg så sinnsykt på jobb i dag [&o]
Noen som har noen planer for helgen de vil dele med seg, så får jeg litt å lese??[:)]
Jeg skal slappe av, lese og forberede meg til et kurs jeg skal ha neste helg og trene. Ellers tar jeg det som det kommer[:)]

Har ikke lagt så mye planer, for mannen min må antagelig jobbe i helgen. Om været er fint på lørdag så skal vi kanskje ut og fiske litt... Rydder bort julen i dag, så huset skal vaskes og ryddes... skal vel generelt nyte siste frihelgen før skolen begynner igjen på mandag....... og så skal jeg sikkert stresse litt fordi jeg ikke har jobbet med oppgaven som skal leveres neste helg.. men det driter jeg i akkuratt nå![:D]

Taco, nå fikk jeg jammen lyst på meksikansk mat, beste jeg vet[:)][:)]

Regner med at jeg skal gå på do selv også, dollface[:D]

Lurt å slappe godt av før du begynner på skolearbeid, lenemor[;)]

Misunner deg, håper det blir min tur snart...... [8|][8|]

Jeg gleder meg egentlig mest til etter helgen jeg. For da skal jeg til Gardermoen å hente eldste dattra mi som har vært på Cruise i Karibien siden 20 desember.
Gleder meg sååååå til å se henne igjen.....

Hadde ikke vært feil å reist på cruise nå nei, sol og varme..... Ja, ja, "bare" 4-5 måneder igjen til sommeren, da får vi kanskje 1 uke med god temperatur[&:] Er ikke så utskjemt med det her i Rogaland[:'(]

Nei, det var det med sommer i Norge da[:)]
Jeg koser meg hele året jeg, og noen dager eller uker blir jo alltid bra da.
Er vist ikke bare bare å være i den varmen der nede heller, for med aircondition på båten har hun vist blitt potte forkjøla...
Men en opplevelse har det nok vært. 16 dager på alle de kjente store øyene i Karibien.
Men Bahamas var vist ikke noe fint...

Tenk for en opplevelse det må være å få reise innom så mange forskjellige steder, er ordentlig misunnelig. Hvor gammel er hun??

Kom ikke på å se etter der engang jeg[8D] Er det en unnskyldning at jeg er født blond??[:)][:)]

Misunner ikke de som skal jobbe....

Kom ikke på å se etter der engang jeg Er det en unnskyldning at jeg er født blond??

Ok,det får gå for denne gang da,Jani!![:D] Men bare denne ene gangen..[:D]

Hehe![:D]

Ok, skal se litt bedre etter neste gang[:D]

Hun ble 15 år i desember. Hun er sammen med tante og onkel og 3 fettere fra 2-14 år.

[:D] Håper blomde unskyldes???

Hører til i den kategorien selv[:D]

Back
Topp