planer for helgen?

me84

Elsker forumet
Ja,har du?

Min mor og muligens min far kommer på besøk. Om de skal overnatte fra lørdag til søndag er ikke bestemt enda, men jeg håper på det. Lørdag skal jeg på jobb og på søndag skal jeg på alternativmesse og prøve healing igjen.[:)]

Ja. Skal vise fram baby til bestemoren ([:-]) på fars side, og spille Magic[:D][:D][:D]med en kompis og sitte på Logen resten av tiden og drikke kaffe og kose meg[:)]

Er det fint vær på lørdag skal vi En tur i parken og senere middag med et vennepar som også har barn. Søndag er åpen

Vet at jeg skal kose meg sammen med kjæresten imorgen. god mat og kanskje en film..
lørdag er åpen..
søndag skal jeg iallefall besøke mammaen min..

skal gå 10 km skitur på lørdag! ALENE!! Gleder meg[:D][:D][:D]
Så skal jeg jobbe natt til søndag, også til ekssvigers på søndag[:)]

Skal på min første husmorferie[8D][8D]
Reiser med 2 venninner til Oslo,skal shoppe og på mgp[:D][:D][:D]
Gleder meg masse[:D]

I morgen blir det radiobingo med svogeren og dama. Lørdagen skal sambo i 30 års dag og eg skal ut med bv jentene mine [:D] Søndag skal vi sikkert å bade hele familien.

I morgen skal alt gjøres klart til bursdag og på kvelden skal jeg og mannen kose oss med god mat! På lørdag blir det først barnebursdag og deretter familiebursdag for storejenta som fyller 4 år på lørdag[:D] På søndag skal vi i bursdag til jentenes oldemor[:)]

I morgen skal vi flytte, og ha en liten fest på kvelden, med to vennepar av oss.
Lørdag og søndag har jeg ingen planer.. [:D]

Skal på utstilling i letohallen i helga :)

på lørdag får me besøk av tvillingbroren min og tanteungane mine på dagen! [:)]
Så på kvelden skal eg og ei venninde ete god mat, drikke litt vin og berre kose oss! [:)]
Søndagen veit eg ikkje enda.

Back
Topp