Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Min mor og muligens min far kommer på besøk. Om de skal overnatte fra lørdag til søndag er ikke bestemt enda, men jeg håper på det. Lørdag skal jeg på jobb og på søndag skal jeg på alternativmesse og prøve healing igjen.[:)]
Ja. Skal vise fram baby til bestemoren ([:-]) på fars side, og spille Magic[:D][:D][:D]med en kompis og sitte på Logen resten av tiden og drikke kaffe og kose meg[:)]
I morgen blir det radiobingo med svogeren og dama. Lørdagen skal sambo i 30 års dag og eg skal ut med bv jentene mine [:D] Søndag skal vi sikkert å bade hele familien.
I morgen skal alt gjøres klart til bursdag og på kvelden skal jeg og mannen kose oss med god mat! På lørdag blir det først barnebursdag og deretter familiebursdag for storejenta som fyller 4 år på lørdag[:D] På søndag skal vi i bursdag til jentenes oldemor[:)]
på lørdag får me besøk av tvillingbroren min og tanteungane mine på dagen! [:)]
Så på kvelden skal eg og ei venninde ete god mat, drikke litt vin og berre kose oss! [:)]
Søndagen veit eg ikkje enda.