Planer for helgen da jenter?

søtedolly

Betatt av forumet
Jeg å vesla blir hjemme alene for gubben å elste dattra skal reise bort i helgen. Så mormor kommer å holder oss med selskap å gjett om vi gleder oss, vi skal bare kosemose oss alle 3[:D].

ORIGINAL: Ihne

Jobbe 12,5t lørdag og jobbe 11,5t søndag.[&:][8D]

For en drømmehelg, jiiiippi[:D]. Men noe kommer det jo ut av det da, peeeeenger[8D].

yeye lørdag ska me i 25 års dag å ha oss ei skikkeli fyllehehe

Da må du sende oss en skål da[:D].

Skal få besøk av ei venninne på fredag, vi skal koooose oss med rødvin mens sambo og Lucas er hos svigers[:)]

JA skal gjøre det hehe

ORIGINAL: Julie*Lucas

Skal få besøk av ei venninne på fredag, vi skal koooose oss med rødvin mens sambo og Lucas er hos svigers[:)]

Å det hørtes skikkelig kos ut, det vil jeg å ha snart[:D]

ORIGINAL: Junemamma

JA skal gjøre det hehe

Den så veeeeldig fristende ut[8D], rap[:D]

Skal slappe av i helga[:)]

Sambo skal få ta seg av guttaboys, for det har vært noen tøffe dager for meg. Har væert på jobb i dag og skal det i morgen kveld.

Her blir det feiring av Theas 1 årsdag, både Lørdag å Søndag [:D]

ORIGINAL: talata

Her blir det feiring av Theas 1 årsdag, både Lørdag å Søndag [:D]

Det blir sikkert en koslig helg[:)], go fering med Theas 1 års dag[:D].

ORIGINAL: maysen

Skal slappe av i helga[:)]

Sambo skal få ta seg av guttaboys, for det har vært noen tøffe dager for meg. Har væert på jobb i dag og skal det i morgen kveld.

Det fortjener du snuppa!

skal på 3 visninger til leilighet til meg og miniene i helgen. Og så skal jeg til x en å feire morsdag sammen med han og ungene,blir nok koselig det[:)]

ORIGINAL: Astrone~Laluna

skal på 3 visninger til leilighet til meg og miniene i helgen. Og så skal jeg til x en å feire morsdag sammen med han og ungene,blir nok koselig det[:)]

Håper dere får en koslig feiring for det har du fortjent, du virker som en veldig go mamma som virkelig bryr seg[:)].

Back
Topp