Planer for helgen da jenter?

spindel

Glad i forumet
Noen som skal noe spennende i helga? Fikk med meg at ei skulle feire 30-års dag (var det deg Ly..?) (gratulerer på forskudd ihvertfall[;)]), men er det noe annet spennende som skjer?

Dere får kose dere uansett, det skal jeg gjøre så godt jeg kan [:D]

Mannen min skal ha guttekveld her hjemme på lørdagskveld, så da skal jeg og noen venninner ut å spise på restaurang! [:D] Gleder meg sånn! Er deilig å gjøre no sånn innimellom å [:)]

nej,helga bli vel stille å roli såm vanli;)
sambo e på sjøen,så æ bli bare til å slappe av å se en film lammi nån venninne:)

denne helgen blir like lite spennendes som de fleste, skal rydde og shine hele huset og utenfor, slik at det er klar for hoved visningen på Mandag, men dette gidder jeg ikke å gjøre noe med før på søndag *tihi*

Ellers så kjeder jeg meg ihjel, venner og sånn jobber selvfølgelig så seint hele denne uken + helg, så ikke mye aktiviteter der nei, sambo er forkjøla, så han gidder ingenting. * sukk *

jeje, skal no alltid klare å finne på noe, bare et eller annet [:D]

Hehe, ble syk klokka halv elleve når jeg feiret 30-årsdagen, når 1 av de 3-4 inviterte middagsgjestene kom og det bare var meg, mannen, søster'n og ei venninne til bords. Livlige greier, gitt... [8D]
Satser på at partyet ditt blir braksuksess, *Ly*!
Grattis!

I morgen skal jeg på bruktmarked på Kjelsås med to venninner for å se om det frister med billig barnetøy, og så er det 30-års lag (egentlig blir hun 35, men hun har fylt 29 fem ganger i stedet) hos ei venninne. [:)]
Mannen skal jobbe på dagen, og ut på bursdagsfeiring for to venner etterpå.

Back
Topp