Planer for helga?

Gæmmis

Elsker forumet
God morgen jenter, er dere klare for helg?[:)]

I dag er jeg ferdig på jobb klokka 13, skal fikse noen ting på posten, og handle inn (har gått amok og ryddet kjøleskapet, det ble tomt gitt[:D]). Må huske å kjøpe noe til magen, de jerntablettene forvandler meg gudforskyne meg til en forstoppet hamster[:-] Yoghurt med linfrø fikk jeg anbefalt, det hørtes da både godt og sunt ut.

Så står trening for tur, og da det er meldt regn i kveld skal jeg hygge meg innendørs med en god film eller noe, og nyte min siste kveld hjemme alene.

I morgen reiser jeg over til der min mann og datter er i sommerhus, gleder meg til å se de igjen

Jeg skal jobbe i helgen. Min første dag i ny jobb idag. Så jeg skal bli kjent med nye folk. :)

Ellers slappe av med venner etter arbeidstid, regner jeg med. Noen filmer blir det vell.

ORIGINAL: Mialille

Jeg skal jobbe i helgen. Min første dag i ny jobb idag. Så jeg skal bli kjent med nye folk. :)

Ellers slappe av med venner etter arbeidstid, regner jeg med. Noen filmer blir det vell.

Så spennende da, hvor skal du jobbe?

Vi skal på tur til Arendal og reiser om noen timer. Og så skal vi besøke ei venninne i Kristiansand i morgen. Blir koselig - gleder meg masse.

Moldejazz idag!!!! Skal nyte en kald munkholm etterpå [;)][:D]

Back
Topp