x1xangelica Elsker forumet 16 Sep 2006 #1 Har dere noen planer for helga?? Her er det dårlig med planlegging, tror vi får ta det som det kommer denne helgen[;)]
Har dere noen planer for helga?? Her er det dårlig med planlegging, tror vi får ta det som det kommer denne helgen[;)]
B Bentemor Flørter med forumet 16 Sep 2006 #3 her er det barnedåp i helgen:-) vi er litt sent ute men men... nå er bord dekket og alt i skjønneste orden så vi gleder oss
her er det barnedåp i helgen:-) vi er litt sent ute men men... nå er bord dekket og alt i skjønneste orden så vi gleder oss
pebbles Gift med forumet 16 Sep 2006 #4 ORIGINAL: Bentemor her er det barnedåp i helgen:-) vi er litt sent ute men men... nå er bord dekket og alt i skjønneste orden så vi gleder oss Lykke til med den store barnedåpe i morgen dere da! Vi får snart besøk av et vennepar, skal spise god mat og se en film. Stille og rolig helg mao![:D]
ORIGINAL: Bentemor her er det barnedåp i helgen:-) vi er litt sent ute men men... nå er bord dekket og alt i skjønneste orden så vi gleder oss Lykke til med den store barnedåpe i morgen dere da! Vi får snart besøk av et vennepar, skal spise god mat og se en film. Stille og rolig helg mao![:D]