Planer for helga??

x1xangelica

Elsker forumet
Har dere noen planer for helga??
 
Her er det dårlig med planlegging, tror vi får ta det som det kommer denne helgen[;)]
 
Ligger det litt romance i middagen ikveld Oline[;)]
 
her er det barnedåp i helgen:-)
vi er litt sent ute men men... nå er bord dekket og alt i skjønneste orden så vi gleder oss
 
ORIGINAL: Bentemor

her er det barnedåp i helgen:-)
vi er litt sent ute men men... nå er bord dekket og alt i skjønneste orden så vi gleder oss

 
Lykke til med den store barnedåpe i morgen dere da!
Vi får snart besøk av et vennepar, skal spise god mat og se en film. Stille og rolig helg mao![:D]
 
Back
Topp