Planer for helga?

Mummis

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Etter nylig gått opp i full stilling blir helgene så korte,må utnyttes godt!Her er utelek m mini på planen,og god mat til kvelds:)Hva er deres planer for resten av helga?

Jeg skal jobbe til 18:00 også blir det bursdagsfeiring for meg etterpå :) Håper ikke det blir altfor mye stress :P

Vi får besøk på dagen, og så skal mannen jobbe. Han jobber også i morgen, så det blir kvalitetstid med frøkna :) Satser på å holde meg ikke-kvalm ;)

Tosola

Slappe av på sofaen med voffsen og datteren min:) mannen skal jobbe:p

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

I dag skal vi på kino å se thomas toget :)
Ellers skal vi ta en liten runde til familie og fortelle hemmeligheten <3

husvaks og prøve å få liste ferdig kjøkkenet, jeg kjøpte et hus i mai 2012, så må få det ferdi pusset opp nå så vi kan leie det ut, vi må ha noe større nå hehe
ellers blir det besøke litt familie og venner =)
mannen kommer hjem natt til onsdag :D

Planen var vedarbeid i hele helga, men sambo har blitt syk så da spørs det om jeg må vaske litt hus istede:-P

Lille spire Juni 2014<3
Gutt født Juli 2008<3
Jente født Januar 2006<3

Planen er å ta det tapte av skolearbeid :) for har ei jente som var hjemme ei uke pga av feber, så da er det ikke lett å gjøre så mye skole.
men blir heller ikke gjort så mye siden man er trøtt og kvalm hele tiden... trur jeg blir å slite på de eksamene jeg har til jul :(

I dag skal vi på kino å se thomas toget :)
Ellers skal vi ta en liten runde til familie og fortelle hemmeligheten <3
Så koselig d blir da:-)
Du må fortelle hvordan filmen var og da,tenkte kanskje jeg ville ha m mini på den:)

Back
Topp