Planer for helga?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Her skal vi bare være hjemme:) Kose oss sammen, leke litt ute og spille spill inne og lage oss en kakao eller to:):):)

vi skal reise på hytta for første gang med Hermine, i morra til søndag :) Er en times kjøretur utafor byen, har aldri kjørt så lenge med henne i bilen så da får vi testa det! Håper på litt okei vær så vi kan få prøvd den nye bobledressen til Hermine og gått oss en tur i marka, men akkurat nå regner det så kan nok hende det blir innehelg! ;)

Her blir det bare rolig også:-) Mulig tanta mi kommer på besøk en tur, etter helga kommer svigermor :angry5

hahahaha, kommer dere ikke overens? Jeg er veldig heldig å ha ei super hyggelig og sympatisk svigermor :) Tror hun er livredd for å blande seg inn for de må nærmest inviteres for at de skal komme innom å treffe Hermine :p

Jeg elsker min svigermor :-)
I morgen skal vi i utebursdag til venninna mi sin 6-åring. Det er kaldt, så det spørs om vi må bytte på å være inne med lillebror.
Ellers skal vi bare slappe av :)

Nope hun er en ond heks :angry4

Hehehe...ikke noe morsomt når man ikke kommer overens med noen i familien som står nært...
Jeg er gla i min svigermor :) Men så er hun ganske gammel da, siden samboern er minst av 5, og han er snart 40 ;)
Huner hjelsom å snill :) Jeg å svigerfar kommer kjempegodt overens, han er bestandi enig med meg ;)

Hehehe...ikke noe morsomt når man ikke kommer overens med noen i familien som står nært...
Jeg er gla i min svigermor :) Men så er hun ganske gammel da, siden samboern er minst av 5, og han er snart 40 ;)
Huner hjelsom å snill :) Jeg å svigerfar kommer kjempegodt overens, han er bestandi enig med meg ;)

Det er bra du slipper ei som jeg har:-) I grunn veldig surt at det skal våre sånn med henne, i med det at mamma er død så hadde det vært fint å hatt et godt forhold til henne. Hun er veldig egosentrisk, alt handler om henne :blob8

Det er bra du slipper ei som jeg har:) I grunn veldig surt at det skal våre sånn med henne, i med det at mamma er død så hadde det vært fint å hatt et godt forhold til henne. Hun er veldig egosentrisk, alt handler om henne :blob8

Åh....det høres slitsomt ut...jeg takkler ikke personer som KUN tenker på seg selv, og later som om de ikke gjør det...
Det er sååå langt unna hvordan jeg er selv....jeg setter bestandig andre (de jeg bryr meg om og har kjært) forran med selv!

MEN når jeg er full, da kan jeg blir en SKIKKELIG BITH! Men det er også stort sett mot dem jeg ikke liker, og som regle begynner de først!

Søstrene til eks´n min tåler ikke tryne mitt fordi om det er 3 år siden vi gjorde det slutt....de blir dritsure når de ser meg :P MEN da slår jeg bare den andre siden til å later som jeg ikke ser de, og smiler å ler å danser (på fest) slik at de blir enda mer irriterte....hihi ;)

Åh....det høres slitsomt ut...jeg takkler ikke personer som KUN tenker på seg selv, og later som om de ikke gjør det...
Det er sååå langt unna hvordan jeg er selv....jeg setter bestandig andre (de jeg bryr meg om og har kjært) forran med selv!

MEN når jeg er full, da kan jeg blir en SKIKKELIG BITH! Men det er også stort sett mot dem jeg ikke liker, og som regle begynner de først!

Søstrene til eks´n min tåler ikke tryne mitt fordi om det er 3 år siden vi gjorde det slutt....de blir dritsure når de ser meg :p MEN da slår jeg bare den andre siden til å later som jeg ikke ser de, og smiler å ler å danser (på fest) slik at de blir enda mer irriterte....hihi ;)

Lurt, det får være måte på å bære nag så lenge:-)

Uff da, kjedelig når man ikke kommer overens m familie, da er de lissom litt vanskelige og unngå;) Jeg er heldig som har en snill svigermor!

Jeg er en ekspert på å ikke vise det, så hun har ingenting å ta meg på:-)
Bare spill for galleri :angel9

vi skal reise på hytta for første gang med Hermine, i morra til søndag :) Er en times kjøretur utafor byen, har aldri kjørt så lenge med henne i bilen så da får vi testa det! Håper på litt okei vær så vi kan få prøvd den nye bobledressen til Hermine og gått oss en tur i marka, men akkurat nå regner det så kan nok hende det blir innehelg! ;)

Håper hu liker og kjøre bil og at dere får en koselig helg på hytta;):D

Nå tørr hun ikke annet tror jeg:-)
Hun har uansett tapt, jeg er gift med sønnen hennes og mor til hennes barnebarn :drunken_smilie

Yes, indeed;):p Synes det er så synd det fins sånne folk som hu. Må da være mye bedre og være snill og god framfor ei heks!? Smil og verden smiler tilbake sier jeg bare;):D

Yes, indeed;):p Synes det er så synd det fins sånne folk som hu. Må da være mye bedre og være snill og god framfor ei heks!? Smil og verden smiler tilbake sier jeg bare;):D

Jeg tror ikke de ser det selv, de lever i sin egen boble :fucyc

Back
Topp