Planer for helga?

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
I helga har vi ingen planer,Sara er syk igjen[&o][:'(]  Så vi får se hvordan dagene blir.
Håper og få manne hjem igjen i løpet av helga,men han kunne ikkje love noe.

Hva er deres planer for helga da?

Så "langt" har jeg ikke tenkt enda, her går dagene i ETT [:-] så i helgen blir vel bare å slappe av, kose oss <3
møte venner og familie [;)] Med andre ord, ingen planer!

Masse god bedring til Sara!

Masse god bedring!
Melia er også litt forkjøla, men vi lar oss ikke stoppe av det [:D]

Jeg har jobbhelg, så jeg er på jobb fra kl 07 på lørdag til 07 søndag.
Søndag får vi middagsbesøk.

God bedring til snuppa di!

Skal se om jeg klarer å få herpet mer av kjøkkenet i helga, og skal forsøke å holde fingeren langt unna både meisel og slegga. Ellers så kjennes det ut som om kroppen har godt av litt hvile etter en he..... arbeidsuke med x-antall timer overtid og stress ad mas.

i helgen blir det grilling og lavo telt kos på lekeplassen....vi satt opp telt i dag og både grilla og tretopp klatring og gjemsel ...håper det funker og at ungene gidder å bruke helgen ute i naturen.. i finvære som vi nå håper på[:D]..svigers kommer på besøk...

I helgen blir det familiekos <3

Jeg skal forsøke å sy litt, og ellers så skal vi til chika og Thea så de små kan leke og de voksne kan skravle [:D]

I helgen sal vi ut i skogen og samle kongler, pinner og blader og bare kose oss i de flotte fargene ute., etter fem helger på rad med noe som skjer er det deilig og ikke ha noen planer,,

Back
Topp